Meg 5 år siden vs nå!

Noe jeg syns er veldig gøy er når man har throwback og viser gamle bilder av seg selv. Ofte har personer forandret seg til det ugjenkjennelige. Spesielt hvis det har lagt seg under kniven eller tatt mye injeksjoner. Jeg selv derimot.. Vel, jeg lo godt når jeg så på bilder av meg selv som var 5 år gamle versus nå. Jeg har nesten ikke forandret meg! 

Den eneste forskjellen er at jeg sminker meg ganske annerledes, og har litt større lepper. Ellers enn det; nada. Haha! Krysser fingrene for at jeg kan si det samme når jeg er 30! Jeg eldres i alle fall ikke særlig mye, og det er jo deilig det. Kan virkelig ikke klage! 

De fleste er jo hakket mer eksperimentelle med utseendet sitt enn jeg er. Spesielt i min bransje. De bytter hårfarge og legger seg under kniven oftere enn jeg rekker å oppdatere bloggen. Haha! Neida. Men de fleste i min bransje forandrer utseendet sitt mye mer enn jeg gjør. Der er jeg sikkert litt kjedeligere enn andre. Men jeg føler at jeg har funnet ut hva som kler meg, og da har jeg ikke noe behov for å plutselig farge håret blondt. 

Noe som er litt pussig er at det ser ut som at jeg har forandret øyefarge fra blå til grønn. Altså? Her tror jeg det bare er litt mye refleksjon av grønne planter som treffer øynene. Hehe!

Har du forandret deg mye de siste 5 årene?

 

 

19 kommentarer
    1. Jeg tror at jeg forandrer meg for hverart som går. Vurderer å skrive et likt innlegg, for det var en bra innlegg. Nok bilder og tekst å lese. <3

    2. Kanskje ikke vits og skrive at folk legger seg under kniven fortere enn du rekker og skrive ett blogginnlegg som om du aldri har gjort noe? Blir litt feil syntes jeg, Stina! Selvom det var en spøk, for det er veldig mange som sliter med selvtilitten akkurat pga så mange gjør noe med sine looks.
      jeg syntes du ser helt lik ut, eneste er at leppene er større og at du har blitt flinkere med sminke <3

    3. Hei
      Kan jeg spørre om hvilket exstension du bruker? Om du har noen og anbefale. Brukt Rapunzel sitt men vil prøve fra en annen. Du har så fint hår!

    4. Jepp!har forandre men VELDIG mye!!!🌸Spesiell på håret jeg sjønner men nesten ikke igjen når jeg ser meg selv på gamle bilder.🤣

    5. Du var annerledes før enn nå❤️ Men du er like fin nå som du var før💙💙

    6. Ja jeg har forandret meg ekstremt mye fordi nå er jeg 14 så ja jeg spinkle sånn ut når jeg var 9 år akuratt.

    7. Syns du har forandret deg litt da☺️ Men enda penere, syns du har ett utrolig sjarmerende utseende 😁
      For 5 år siden hadde jeg en 4 åring, nå har jeg en snart 9 åring, 3 åring og 2 åring, så ja man kan si mitt utseende har forandrer seg, kroppsmessig 😩😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg