Bli bedre kjent med meg: 15 spørsmål og svar

1.Har du noen kallenavn?
– 
Navnet mitt er så kort, og sjeldent i og med at jeg heter StinA og ikke StinE, så jeg har aldri hatt noe kallenavn. Hehe! Like greit egentlig. Nærmeste jeg kan komme kallenavn er vel “Stinablogg” men det er mer navnet jeg bruker i offentligheten da. 

 

2. Har du spart på gamle kort og brev? Eller kaster du alt?
– Jeg har en egen kasse med masse gamle minner, og der er det noen få kort fra bursdager og sånt. Alt fra ekser og sånn er kastet for lengst. Sånt er bare søppel i mine øyne.

3. Hva er det rareste du trodde som barn? 
– Jeg trodde veldig mye rart. En ting jeg var fast bestemt på var at jeg skulle bli popstjerne. Haha, jeg som ikke kan synge om det så gjaldt livet! Trodde også at Afrika var et land frem til jeg ble litt for stor til å tro det. 

 

4. Hvilke dyr/insekter skremmer deg mest og hvorfor?
– Jeg er som de fleste vet, livredd for fugler. Jeg er altså så redd for å bli angrepet av en fugl at dere aner ikke. Duer er smittebærere og jeg har lest at de kan ha opptil 80 forskjellige sykdommer de kan smitte over på mennesker. I og med at de går rundt og spiser søppel dagen lang, er de nok alltid ganske fulle av sykdommer. Tenk hvis den angriper og klorer deg opp, og du får en sykdom fra den rett i blodet!? Altså, det er jo døds skummelt. Skjønner ikke at ikke flere er redde for de. 

 

5. Hvor gammel er du?
– Jeg er 25 år. Nærmere 30 enn 20 og det er ærlig litt skummelt. Plutselig skal jeg være voksen. Haha!

 

6. Hvor gammel tror du at du er når du får ditt første barn?
– I og med at jeg vil være gift i minst 1 år før jeg får barn, blir det tidligst når jeg er 27-28. Syns det er en fin tid å starte, så det kan nok hende at vi begynner da. Selv om jeg virkelig ikke føler meg klar for det akkurat nå, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal være klar da heller!

7. Hvilke nettsider/apper besøker du daglig?
– Snapchat, Instagram og Facebook. Nettsider er mest blogsoft / blogg.no som jeg blogger fra. Titter også innom noen av mine favorittblogger daglig. Leser ikke nyheter så vg, aftenposten og de der sjekker jeg aldri. 

 

8. Hvem ringer du når du er sint eller lei deg?
– Den første personen jeg snakker med om noe som helst er Per Fredrik. Han er virkelig min største og beste støttespiller når det kommer til alt her i livet. Foruten han er mamma og Victoria de to jeg kan snakke aller mest med. Mamma har jeg alltid snakket med om alt mulig siden jeg var bitteliten. Victoria og jeg snakker alltid om alle ting, og vi har vært igjennom så mye sammen at hun er nesten som en søster for meg ❤️

9. Har du lappen? 
– Jepp! Den tok jeg da jeg var 18 år gammel. Noe som er sykt tilfeldig og helt uplanlagt, er at moren min og jeg fikk billappen på akkurat samme dato med 30 års mellomrom. Tror det er i juni / juli en eller annen gang. Vi har bursdag i januar og februar, så det er sykt at vi begge tok den da vi tok den. 

 

10. Skriver du uten å se på tastaturet?
– Ja. Etter 8 år som blogger har jeg blitt ganske dreven på skrivingen. Må som regel se på mac’en når jeg skriver, men kan lett gjøre det i blinde også. Til og med på iPhone klarer jeg å skrive uten å se. Hehe!

11. Hva gjør deg skikkelig sinna?
– Oi shit, det er så mangt. Noe av det som gjør meg skikkelig sint er når barn blir behandlet dårlig enten i hjemmet eller på skolen. Barn er så små og uskyldige, og det er altfor mange voksne mennesker som tar utnytte av det. En annen ting som gjør meg skikkelig sinna er menn som mishandler damene sine. De hører til et spesielt sted i helvete, og helt ærlig burde de ikke hatt retten til å leve. Oooh, ok den var hard. Men jeg bare blir så sykt sint når jeg tenker på hvor mange menn som banker og psykisk mishandler kjærestene sine. 

 

12. Hva er din guilty pleasure?
– Jeg har egentlig ikke noe skam i ting jeg gjør, så jeg kan ikke akkurat si at jeg har noen guilty pleasures. Hehe!

 

13. Hva gjør man hvis man vil få deg med ut på date?
– Vel, da er man nødt til å være Per Fredrik. Hehe! 

14. Gir du noen ganger penger til tiggere?
– Det hender at jeg gir penger til unge jenter som tigger. Jeg prøver heller å slå av en prat med de, og kjøpe noe mat for de. Så de skjønner at mennesker bryr seg om de. Gir jeg penger vet jeg at det går som regel går rett til stoff, og da er det bedre å heller vise omtanke. 

 

15. Hvis du kunne valgt deg en egenskap du ikke har – hvilken?
– Forstå mennesker bedre. Ofte kan jeg bruke litt for mye av den logiske tankegangen min, og ikke helt forstå mennesker og følelser. Fascinerer meg alltid over de som forstår psykologi skikkelig godt. Det er jeg heeelt grønn. Hehe!

 

Takk for lån av listen Andrea 💗

 

12 kommentarer
    1. Hvordan legger du ut gamle videoer på ms uten at den kommer sånn : to uker fra kamrarull?» (feks med chloe som bby)♥️

    2. På bilde nummer fire bruker du et «brunt, flettet belte» synes de er sååå fine😻 Men aner ikke hvor man kan få kjøpt de.. Har sett flere som har dt, men tørr ikke spørre): Hvor har du kjøpt ditt? Kan du legge inn en lenke elr noe? Ps: elsker bloggen din! Håper virkelig at du svarer meg(:

    3. Det er bra du har noen å snakke med når det trengs. Det pleier som regel å hjelpe, da blir alt lettere, hvis man skal gå holde det for seg selv. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg