Blogg-Inntekt, Bryllupsdato, Skeive dager, Hatkommentarer ++ Ukens spørsmål #211

Når skal dere ha bryllupet ?
– Bryllupet skal være 3 august 2019. Uæh, bare litt over et år til! Som jeg gleder meg!

Drømmer du om å reise verden rundt?
– Ja, det er så ekstremt mange land jeg ønsker å oppleve som jeg ikke har opplevd enda. Av de stedene som står øverst på listen har vi Los Angeles, Tokyo, Maldivene, Barcelona, Egypt, Australia, og en rekke flere. Vi får se om jeg får krysset av noen av stedene til vinteren. Da blir det mye reising!

 

Får du masse fregner om sommeren? Isåfall, hva synes du om det? Og om du kunne ta dem bort på en naturlig måte, ville du gjort det?
– Jeg får en del fregner på kinnbena når jeg soler meg, men de går ganske fort bort igjen. Syns det er så fint med fregner, og jeg har flere venninner med masse fregner som kler det skikkelig godt. Selv er jeg litt for glad i masse sminke til at fregnene mine kunne syntes, så for meg er det ikke så nøye om jeg har det eller ei.

Skal du ha en ny ring når du blir gift? Og hva gjør du evt med forlovelsesringen?
– Ja, da skal jeg ha en ring i hvitt gull som har diamanter på seg. Skal ikke avsløre helt enda hvordan den skal se ut. Forlovelsesringen kommer jeg til å fortsette å bruke sammen med gifteringen. Så jeg må passe på at det matcher.

 

Siden du ikke er kristen.. skal du gifte deg i kirken? Kommer du til å døpe barna dine?
– Vi skal ikke gifte oss i kirken. Helt siden vi ble sammen sa jeg til Per Fredrik “om vi noensinne gifter oss, skal det ikke være i en kirke”. Så han visste det helt fra starten, og han har alltid syntes at det var helt i orden. Døping er jeg litt usikker på. Jeg vil foretrekke navnfest, men det får vi bare ta når den dagen kommer.

Hva er det beste og det verste med å være blogger? Skulle du noengang ønske at du hadde en 8-16 jobb?
– Det aller verste er at folk skal ta meg på ting hele tiden. Det er så mange der ute som hele tiden prøver å ta meg for noe, og det kan være ekstremt slitsomt. Jeg blir jo ganske paranoid til slutt, når jeg ikke engang kan dra edru på byen uten å få politiet på døren klokken 5 om morgenen, for blogglesere skal ta meg for å ha fyllekjørt. Hadde btw 0,00 i promille. Går jeg opp 1-2 kg får jeg kommentarer om at jeg har blitt feit og folk lurer på om jeg er gravid. Så ja, nett-trollene kunne jeg gjerne vært foruten. Er så glad for at jeg ikke har tilgang til jodel her i Sandefjord, for herregud så mye stygt folk klarer å gulpe opp der inne. 

Men til tross for alt av dritt folk klarer å si, prøver jeg alltid å fokusere på dere som er koselige og gode her på bloggen. Dere gjør virkelig all den harde jobbingen verdt det! Jeg elsker å kunne skape en plass på nett som folk kan bruke som en avkobling fra hverdagens mas og kjas.

Jeg ville aldri hatt en vanlig 8-16 jobb. Det hadde ikke passet meg! Selv om jeg misunner de som har det, og som kan ta ut sykedager. Akkurat nå sitter jeg med feber og en hals som er så sår at jeg ikke engang klarer å svelge vann. Er ikke noe sykemelding når man er blogger. Hehe!

Er du opptatt av å se bra ut?
– Absolutt. Jeg har alltid vært opptatt av å se bra ut, og være den beste versjonen av meg selv som jeg kan være. Presset blir jo enda større når jeg har 70’000 mennesker som dømmer meg hver eneste uke, så da blir jeg jo ekstra obs på hvordan jeg ser ut. 

Hva syns du om skeive dager som er i Oslo denne måneden?
– Jeg elsker skeive dager, og spesielt pride parade! Jeg syns det er så bra og viktig at vi setter skikkelig fokus på alle problemene homofilie / lesbiske / transskjønnede møter på, også er det supert at vi feirer åpenheten. Selv er jeg heterofil, men jeg har flere venner som er lesbiske og homofile, så jeg vet godt hvilke problemer de møter på. Selv om vi har kommet langt med homo-kampen er det fortsatt en lang vei å gå for å passe på at de har samme rettigheter som heterofile par har. Det viktigste vi som enkeltindivider kan gjøre er å godta folk for den de er og være støttende 🌈❤️

Hvor mye tjener du?
– I fjor tjente jeg akkurat over 1 million. I år er jeg ikke helt sikker på hva jeg kommer til å tjene, men jeg tipper det blir 1,5 millioner cirka. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

21 kommentarer
    1. Hei! Elsker bloggen din! Leser den hver dag❤️ Jeg lurer bare på en ting: hvorfor viser du kløft på så mange bilder? Og isåfall, er du bevisst på det?

    2. Er d ikke litt frekt av deg å være slik med kristendommen? Vil du lizm heller gifte deg i en moské??

    3. HATER når dere folk driver å sier «å herregud» seriøst?! Må dere?? D er like ille som å si Allah akbar, men nei det får vi jo selvfølgelig ikke lov å si, fordi alle muslimene her i Norge får jo sin egen røde løper og er nærmest hellige!!!!! Vær så snill å slutt å gjøre forskjell på religionene! Det gjør vondt!!!

    4. Ingen spørsmål, bare kommentar til noen over. Regner med at verken hun eller kjæresten er muslimer, så hvorfor skulle de gifte seg i en moske 😊 Det er folk som gifter seg borgerlig på en eller annen måte, også i utlandet. Man må ikke ha et kirkebryllup hvis man ikke ønsker det 😊

    5. It’s the Pride week here in Helsinki, Finland soon, too, and I was gonna ask you how you feel about the sexual minorities; gay and trans people, lesbians etc. But you answered that already! 😀 And I love your answer! <3 You rock!!

    6. Får du noen gang høre at du overdriver og er dramatisk i ting du sier/skriver? Ikke no kritikk, men har merka at mye du skriver som er ganske “vanlig” opplever du som helt sykt – har du fått høre det av venner/familie? Eller evt her på bloggen?

    7. Moren og faren min giftet seg på akkurat samme dato som du og PF skal. Bare at de har giftet seg da😅

    8. Ukens spm:
      Har du slettet den tulle restylane videoen fra utube? Syntes at den var så morsom, men nå finner jeg ikke den på YouTube

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg