Holder på å bli gal!!

Annonse / Hendrix & Nelly

Akkurat nå holder jeg på å bli gal..!! La oss starte fra begynnelsen.

I dag har jeg vært hos frisøren min Carina på Hendrix Majorstua. Hun farget etterveksten min og heiste opp hair extensionet mitt. Det er sykt hvor fort håret mitt vokser for tiden. Etterveksten blir mildt sagt godt synlig etter noen få uker 😅

Blir alltid sykt fornøyd når jeg har vært hos Carina. Håret ser alltid sykt bra ut, og Carina er tidenes solstråle!

Etter frisørtimen var jeg innom et par butikker i Bogstadveien og kjøpte litt sminke. Har nesten gått tom for setting sprayen min. Hadde vært krise om jeg gikk helt tom! 😱

Etter litt shopping stakk jeg innom Olivia og spiste en god salat. Skulle egentlig møte en kollega blogger, men det rakk vi dessverre ikke. Så da ble det solo lunsj. Så strong and independent woman jeg er så er jo det null stress 😎👊

KJOLEHER

På veien til bilen stakk jeg innom Starbucks for en liten kaffe. Var super fornøyd frem til jeg så at de hadde skrevet «stinE» og ikke «stinA». Er så standard at alle kaller meg Stine at jeg nesten ikke reagerer lengre engang. Er jo ikke så i Norge som heter Stina, så jeg skjønner at det ikke er bare-bare!

Nå sitter jeg i bilen på en bensinstasjon rett ved Stabekk/Strand. Holder på å bli gal av rushtrafikken. Overdriver ikke når jeg sier at jeg har brukt 1,5 time fra Majorstua og hit. Det tar vanligvis maks 15 min. Det stod så stille i stad at jeg faktisk satt bilen i «park» flere ganger😫

Så da stoppet jeg heller innom en bensinstasjon. Kjøpt noe digg å spise og fikk blogget. Orker seriøst ikke mer rushtrafikk, så da kan jeg heller gjøre noe produktivt 😅

8 kommentarer
    1. Hahahah føler med deg når det kommer til å bli kallt Stine, alle absolutt ALLE sier Stine første gangen når jeg hilser på noen, det var faktisk så ille at en lærer jeg hadde hatt alle 3 årene mine på vgs fortsatt kallte meg Stine på vg3, altså? Det burde ikke være så vanskelig😂

    2. Hvilken settingspray bruker du ? 😊 Har tenkt til å begynne å bruke det,så tenkte du kanskje hadde noen bra å anbefale ? 😊

    3. Hørte faktisk at de skriver feil navn med vilje (ofte) fordi folk gjerne tar bilde eller deler dette på andre måter i sosiale medier. Som er lik gratis reklame. Høres hvertfall logisk ut.. Det har nok gitt mye gratis reklame

    4. Det er ganske kjent at Starbucks skriver de fleste navn feil med vilje, fordi da tar folk bilde av det og deler på sosiale medier. Gratis reklame!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg