En stor utfordring for meg!

annonse – dnt

I dag skal jeg virkelig få utfordret meg selv. Vi skal på telttur ute i skogen! Jeg har jo ikke ligget i telt siden jeg var 12 år gammel, og da var det bare i hagen til foreldrene mine. Så gru-gleder jeg meg veldig til. Jeg er jo vandt med å gå tur i skogen. Men å sove der.. Det har jeg aldri gjort før! Er mildt sagt veldig nervøs. Selv om jeg håper og tror at det bare blir gøy! 

Per Fredrik og Chloe skal være med, og jeg er ikke helt sikker hvem som gleder seg mest. Per Fredrik har hatt lyst til å dra på skikkelig skogstur lenge, så han gleder seg veldig mye! Men jeg tror nok Chloe gleder seg enda mer når hun skjønner at vi skal på skogstur. Hun elsker jo å gå på turer i skogen!

Vi reiser sammen med United Screens for å spille inn en episode til en serie vi lager. Så skogsturen er ikke noe jeg plutselig har funnet på selv altså. Men jeg har lenge hatt lyst til det, og jeg tror det kan blir gøy og interessant å teste ut mine egne grenser!

Nå får jeg runde av, for nå må vi komme oss avgårde. Jeg må pakke ferdig, og slenge oppi siste rest av sminke og kamera utstyr!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg