Norges fineste..?

Etter at jeg var ferdig med innspilling i dag, tok jeg en tur ned på stranda med Rebecca. Jeg har nesten ikke vært på noen av strendene som ligger i Sandefjord, så det var gøy å utforske litt. Jeg har såvidt vært innom denne stranden en gang før med Chloe i fjor sommer. Den var minst like fin som jeg husket!

Så utrolig nydelig sandstrand, også var den gigantisk! Skal mye til for å fylle opp den for å  si det sånn. Selv om Rebecca sa at den pleier å være ganske full på varme dager da folk har fri. Stranda heter forresten Vøra stranden om dere har lyst til å sjekke ut. Anbefales på det varmeste. Finere strand skal du lete lenge etter. Skikkelig syden følelse blandet med norsk natur. Så herlig! Av de strendene jeg har sett vil jeg absolutt si at den er Norges fineste!  

Nå skal jeg komme igang med å pakke til i morgen. Per Fredrik og jeg skal på skogstur med United Screens. Dere kommer ikke til å tro meg når jeg sier det, men JEG skal faktisk sove ute i telt. Hvor sykt er ikke det? Sist jeg sov i telt var da jeg var 12 år gammel, og det var i hagen til mamma med barndomsbestevenninnen min Pia. Vi snek oss ut midt på natten og fant på mye sprell. Hehe! 

Jeg tror faktisk ikke at jeg noensinne har sovet i telt utenfor en privat hage. Så dette er litt skummelt. Planen var egentlig at vi skulle sove i hengekøye under åpen himmel, men det skjeeer ikke for min del. Det er så langt utenfor min komfortsone at jeg dro med meg Per Fredrik rett opp på XXL for å kjøpe telt. Hehe! 

4 kommentarer
    1. Så flott det var der! Jeg må likevel slå et slag for Sunnmøre, og si at Blimsanden på Vigra helt desidert er Norges aller vakreste strand 🙂 Bare å google den! 🙂

    2. Sjekk ut refvik stranden eller stranda i hoddevik du! De er myyye finere. Kanskje du kan reise dit i sommer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg