Jeg gikk bananas på hagesenteret!

Da jeg var hos foreldrene mine tidligere i dag, tipset moren min meg om et gartneri i Solbergelva hvor de hadde masse fine og billige blomster. Det er en faktisk en ting jeg har stusset på med dette blomsterprosjektet. Alt er seriøst helt skremmende dyrt. Så jeg var spent på dette gartneriet. 

Da jeg kom inn skjønte jeg ingenting. Blomster som vanligvis koster 80-120,- kr kostet bare 45,- kr, og kvaliteten på dem var også bra. Altså, what is this sorcery?? Jeg kom rett før stengetid så jeg hadde ikke supermye tid på meg, så jeg løp litt crazy rundt og plukket med meg hele 30 nye blomster. Haha! Mon tro hva de på gartneriet tenkte da jeg stappet bilen full med blomster? 

Nå har jeg i alle fall massevis av nye blomster til verandaen og til hagekasser. Tror nok jeg kommer til å ta meg enda en tur dit og handle mer til blomsterkasser jeg skal ha på rekkverkene rundt huset. Men vi får først se hvor langt disse blomstene rekker. Tror nok de rekker til ganske mye. Hehe! 

Akkurat nå er jeg supersliten etter en lang dag med masse sosiale og jobbting, og det på høye hæler midt i solsteken. La noen forresten merke til hvor solbrent jeg var på skuldrene? Gjett hvem som glemte å smøre seg på morgenen i dag 🙈😅Nå er det aftersun rett fra kjøleskapet for alt det er verdt!

 

10 kommentarer
    1. Så mange fine blomster! Kommer garantert til å bli koselig hos deg nå. Håper du har litt mer grønne fingre enn meg, slik at de kanskje holder over to dager. For som du sier; dyr hobby 🤣

    2. «Mon tro hva de på gartneriet tenkte da jeg stappet bilen full av blomster». Vel – jeg tror ikke de tenkte så mye, og det er nok ikke så veldig spesielt, er jo det de fleste kjøper på et gartneri, eller? Haha😊

    3. Hei stina. Jeg syntes at du skaper et kjøpepress for oss lesere. Ikke alle har råd til bare dra på shopping hvis de vil. Eller dra å kjøpe blomster hvis de vil. Du legger ut at du har kjøpt nye klær, blomster, leker til chloe, etc. Jeg skjønner at su vil dele det du kjøper men ville bare siifra. Jeg føler det sånn ihvertfall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg