Filming med Bloggerne

I dag har vi hatt filmdag til Bloggerne! Vi har vært en tur i Hokksund, og filmet mye rundt der jeg vokste opp. Vi dro ned til Stryken, som er rett ved en campingplass i Hokksund og møtte Susanne og Pia. Det er to venninner som jeg har kjent siden jeg var 2 og 12 år. Så det er mildt sagt veldig lenge.

Jeg har jo vokst opp med de, så vi snakket mye om barndommen og ungdomstiden. Det kommer en del avsløringer på Bloggerne for å si det sånn, hehe! Dere blir mye bedre kjent med meg. Så det gleder jeg meg veldig til! 

Etter filmingen stakk vi bort på en restaurant i Hokksund og tok en liten lunsj. Det er så deilig vær nå om dagen, og det har blitt så fint i Hokksund. Så vi satt på bryggekanten og koste oss skikkelig med lunsj!

Nå er jeg hos foreldrene mine på besøk. Mamma har så mye fine blomster i hagen, så jeg må virkelig ta en skikkelig titt etterpå! 

 

5 kommentarer
    1. Kan du lage en hårvideo på hvordan du krøller håret, og ikke minst hva du bruker i håret for å få krøllene til å vare lenge? 🙂 Mine detter ut veldig fort..

    2. Jeg så deg i går, men jeg var med skolen så jeg fikk ikke gått bort:( jeg bor i Hokksund og jeg syntes det begynner å bli litt finere her og ikke minst koselig💛 jeg håper du koste deg❤️ Klemmmm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg