Dette pleide jeg å gjøre hver dag!

annonse – Gucci, Nelly, Bik Bok

Den siste tiden har jeg endelig kommet igang med å ta antrekksbilder igjen. Jeg var jo superflink til å gjøre det før, men så har det vært vinter / grå vår og ikke særlig fint ute, og da har det vært litt vanskelig å ta slike bilder. Nå har det endelig blitt fint ute, og jeg syns det er så gøy å knipse slike bilder.

Før i tiden hadde jeg antrekksbilder nesten hver dag. Tror ikke jeg skal bli så ekstrem igjen, men kanskje annenhver dag? Syns alltid et er så gøy å se antrekksbilder på andre blogger, og håper dere også syns det er gøy! Om du ikke har fått med deg de siste antrekkene kan du scrolle nedover for å se de 5 siste! 


KJOLE – HER 

 


TOPP | SKO | SKJØRT | SOLBRILLER

 


SKJØRT  | TOPP | GUCCI VESKE | SKO | GUCCI SOLBRILLER 

 


GENSER – HER  /  SKJØRT – BIK BOK HER  /  VESKE – HER  /  SKO – HER  /  SOLBRILLER – UKJENT

 


TOPP HER | VESKE H&M | SKJØRT HER | SKO HER | SOLBRILLER GUCCI HER

 

Nå skal jeg jobbe med forskjellige jobbting før jeg tar kvelden med Per Fredrik. Det blir kos å slappe av og se på tv snart 💗

3 kommentarer
    1. Du stråler om dagen! 😀 Kanskje du kan ha en makeup tutorial på sommerlooken du kjører om dagen? <3 Eelsker den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg