Ny favoritt parfyme!

annonse – Dior & Bubbleroom

I månedsvis har jeg lett etter en ny favoritt parfyme. Jeg har luktet på sikkert 100 forskjellige parfymer uten hell. Det hele startet med at jeg begynte å få utslett på halsen av den parfymen jeg originalt brukte. Hver eneste nye parfyme jeg testet fikk jeg samme utslettet av. Jeg ble så redd for at jeg hadde blitt allergisk mot parfyme. Det hadde jo vært helt krise!

Etterhvert innså jeg at det var “eu de parfume” jeg hadde blitt allergisk mot. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har begynt å reagere på de. Men de er jo mye sterkere enn “eu de toilette” variantene. Så det kan hende at huden min rett og slett ikke tåler slikt lengre. Kjipt er det i alle fall! Og det har gjort letingen etter en ny parfyme utrolig vanskelig.

KJOLE – BUBBLEROOM, HER

PARFYME – HER

I går var jeg i Drammen og tittet rundt på nye sminke, og ved en tilfeldighet fant jeg en parfyme som jeg bare måtte lukte på. Jeg ble helt satt ut av hvor godt den luktet. Den duftet rent, friskt, blomster, feminint og den var lett i duften. Den perfekte sommerparfymen for meg. Jeg testet den på halsen og håndleddene og ventet i to timer før jeg kjøpte den, for å se om jeg reagerte; ingen reaksjon. Så jeg endte med å kjøpe den, og det er jeg så fornøyd med. Med en gang jeg kom hjem fikk jeg superskryt av Per Fredrik om hvor godt den luktet, så den var koselig at han også likte den! Det er jo veldig viktig for meg. 

Det er sjeldent jeg lager blogginnlegg om en parfyme, men denne bare må jeg tipse dere om for herregud så godt den dufter. Den er uten tvil min nye favoritt og jeg kommer til å bruke den mye fremover! Parfymen finner du forresten HER.

 

🌸 Har du en favoritt parfyme? 🌸

9 kommentarer
    1. Den må jeg sjekke ut neste gang jeg tråler butikkene 🙂 Jeg har så ekstremt mange parfymeflasker akkurat nå, så burde vel strengt tatt brukt opp halvparten først i alle fall.. Men det er jo så gøy med forandring!

    2. Hei Stina er stor fan av deg… Har følt med på youtube kanalen og bloggen din i 3 år. Det hadde vært forferdelig og være allergisk mot parfymer du elsker lukten av, men heldig vis fant du en ny som du elsker lukta av… Stå På Videre!!

    3. Kan du lage ett eget innleg med øyenskygge looker, innleg altså ikke videoer. Trenger inspirasjon og har sett at du lager så fine looker!

    4. Jeg har en favoritt parfyme den er fra “Rihanna” å den heter “Crush”! Min absolutte favoritt! <3

    5. Jeg er så og si blakk hele tida, men jeg sparte opp i fjor til escada parfymen de lanserte. Tror nok det er min favoritt. Er også glad i Victoria Secret sine body mister. De er ikke dyre heller, så

    6. Hei!
      Jeg elsker Victoria Secret sine parfymer (ikke body mists). Spesielt brukt «Scandalous» mye, men i de siste årene har jeg brukt «Noir Tease». Skal virkelig teste ut denne i morgen, da jeg flyr avgårde til Barcelona og trenger en ny sommerduft.
      Håper du hadde en fin dag!

    7. til jul i fjor fikk jeg Lady Million-parfymen av min forlovede, og den har vært favoritt siden den gang! Andre jeg liker godt er Britney Spears sin midgnight fantasy, escada-parfymene, og Victorias Secret body misten som heter endless love. Sistnevnte lukter akkurat som herbal essences-sjampoene, og er perfekt om du vil lukte friskt og rent, uten å lukte for “parfymete”. Veldig sånn “jeg kom nettopp ut av dusjen”-ish. 🙂
      Forresten så tror jeg ikke du er allergisk mot selve parfymen, men at parfymen heller reagerer sammen med den sterke solen, og at det er det som gir en kjip reaksjon. Test de samme parfymene igjen til kvelden eller når det begynner å bli kaldere i været, så skal du fort se at du kan bruke dem igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg