På vei til innspilling

Reklame | Nelly, Bik Bok

God morgen! Nå har jeg nettopp jobbet litt, og gjort meg klar for dagen. I dag skal jeg både på innspilling rett utenfor Drammen, og jeg skal forhåpentligvis en tur til Oslo. I Drammen skal jeg filme til en serie sammen med United Screens. Er alltid gøy å jobbe med de, og jeg tviler på at dagen i dag blir noe unntak. Hehe! Jeg gleder meg i alle fall!

GENSERHER  /  SKJØRT – BIK BOK HER  /  VESKEHER  /  SKO HER  /  SOLBRILLER – UKJENT

———————-

Etter innspilling skal jeg videre til Oslo. En av de mest kjente beauty guruene som finnes i verden skal ha meetup i dag, og jeg har så lyst til å møte han. Personen jeg snakker om er Jeffree Star. Har vært fan av han i typ 10 år, så det hadde vært så gøy å se han i virkeligheten. Grunnen til at han skal til Norge er for å lansere sminkeproduktene sine på det norske markedet. Krysser fingrene for at jeg rekker å møte han, og at jeg ikke blir for sent ute. Vet jo at han har blitt ekstremt populær de siste årene, så det kan jo plutselig komme ganske mange mennesker på meetup’et. Hehe!

Nå må jeg nesten runde av her, for nå begynner jeg å få litt dårlig tid. Vil jo ikke være for sen til Drammen! Oppdaterer dere som alltid masse fra snapchat utover dagen. (stinablogg på snapchat).  

 

EDIT: Rakk ikke å publisere dette innlegget  før jeg reiste, og da jeg kom frem til innspillingsstedet var det null internett. Så derfor kommer innlegget ut først nå. Fikk også nettopp se at meetup for Jeffree Star er stappfullt, så da dropper jeg det. Superkjipt!

4 kommentarer
    1. Det var dumt du ikke rakk å se Jeffree Star. Har vært fan av han lenge jeg og, men jeg bor 4 timer unna liksom, så… Antrekket ditt var kjempefint. Håper dagen var fin uansett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg