Årets fineste pool-floats!

annonse / nelly & coolstuff

Nå er sommeren endelig her, og jeg gleder meg til å bade masse ute i sommer. I år vil jeg virkelig dra mye på stranda. Det er jo så mange fine sandstrender rundt i Sandefjord, og jeg vil virkelig utforske de! Det er jo så deilig å slappe av på stranda med litt god mat, bading og soling.

Når det kommer til bading syns jeg det er så deilig å ha en bademadrass jeg kan flyte rundt på. Vannet i Norge er jo ikke alltid like varmt, så da er det deilig å ha noe å sitte på så jeg slipper å ha hele kroppen nedi vannet. Hehe!

Jeg har tittet litt rundt på nettet, og jeg har funnet noen favoritt jeg vil bestille hjem, og en god del favoritter jeg vil dele med dere. Det har kommet så mange fine bademadrasser på markedet nå at det er jo helt vilt. Jeg bare måå ha en unicorn og kanskje til og med en gullsvane? Det er veldig fab da! 😃

UNICORN HER  /  DONUT HER (KUN 150,- KR)

 

PIZZASTYKKEHER  /  BANANHER

 

FLAMINGO HER (KUN150,- KR)  /  ANANAS HER

GULL SVANEHER  /  ROSEGULL SVANE HER

EMOJI POOP – HER  /  BLÅ PEACOCKHER

 

HVIT SVANEHER (KUN 150,- KR)  /  HJERTERINGER HER

 

💦 Fant du en favoritt? 🦄

6 kommentarer
    1. Kan du lage en slags bade video? Du kan bestemme hva den skal handle om. Men kanskje bare en vlogg hvor du og f.els chloe bader elns. Det hadde vært gøy😃 eller bare en video hvor chloe bader f.eks

    2. Kan du lage en video hvor du snakker om det og sier hvor mye det kostet +snakke om bassenget også . sier:

      Kan du lage en video eller blogginnlegg hvor du snakker om tingene og bassenget?

    3. Jeg synes dere skal få dere ordentlig basseng i den fine hagen deres! Bassengutstyr.no holder til i Sandefjord og vi er superfornøyd med dem! Utendørsbasseng med mulighet for helårsoppvarming er så utrolig digg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg