30 Sommer-sanger som gir god stemning!

Nå som det er sommer, er det på tide med litt sommermusikk. Selv har jeg hørt på sommermusikk i hele dag, og jeg blir i så godt humør av det! Nå har jeg nettopp laget en ny spilleliste på Spotify med min favoritt sommermusikk for 2018. Siden jeg elsker å få musikk-tips av dere, vil jeg dele min spilleliste med dere! 

 

Håper dere liker den, og abonner gjerne på den så dere kan få enda mer sommermusikk utover sommeren! Denne spillelisten er perfekt for å komme i god stemning, spesielt på vors / fest, men også til hverdags når du trenger et løft! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg