Et skikkelig mandags-antrekk!

Reklame | Nelly, Ellos, Bik Bok

I dag valgte jeg å gå for et skikkelig comfy men også cute mandags-antrekk. Jeg er veldig glad i antrekk som er skikkelig komfortable, og i dag ble hælene byttet ut med sneakers. Elsker at det er så inn med olaskjørt denne sesongen. Det er jo både fint og comfy, også er det et perfekt sommerplagg! 

Skoene mine har jeg gjort en liten DIY på, og byttet ut de vanlige skolissene med silkesnorer og lagt til en liten pynt på den. Pynten kjøpte jeg faktisk på lørdag da jeg var i Oslo. Gikk innom en butikk der de hadde masse forskjellig pynt til skoene. Har aldri sett noen bruke det før. Men herregud så fint det er! Det gir virkelig skoene det lille ekstra! 

TOPP | SKO | SKJØRT | SOLBRILLER

Nå skal jeg jobbe litt med kontorting også skal jeg gå en lang tur med Chloe. Kanskje jeg får med Per Fredrik også? Elsker å gå turer nå som det er så fint vær. Vi har gått lange turer nesten hver dag den siste turen, og det er så koselig! 

6 kommentarer
    1. Så fine skoene ble 😀
      Du, jeg elsker bloggen din!! Men, lurte på en sak, hvor store er bildene dine? I pixel? Leser sikkert 15 forskjellige blogger hver dag, på de andre sine blogger laster bildene opp på null komma niks, men på din blogg tar det seriøst 3 minutter før bildene er lastet opp, veldig frustrende. :-/
      Kanskje det bare er hos meg det blir sånn, eller kanskje fler også opplever det?
      Klem fra Tønsberg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg