Blogg-Fans, Valper, Barndom, Kjøpe båt ++ Ukens spørsmål #208

Kommer det mange bort for å ta bilder med deg?
– Som regel kommer det alltid noen bort for å si hei og at de leser bloggen min, og ta bilder. Det er utrolig koselig, og jeg elsker å møte på dere! Det føles nesten ut som at jeg har venner overalt. Så koselig!

 

Hvor er speilet på sminkerommet fra?
– Det er et 50x50cm speil fra IKEA. Dessverre ser det ut som at det er utsolgt. Lysene på siden av speilet er også fra IKEA, og du finner det HER. Jeg vil ikke anbefale å sette det opp på egenhånd. Selv hadde jeg elektriker som satt opp alt og lagde lysbryter. Veldig kjekt! 

 

Er det noe du savner fra du var liten?
– Jeg er veldig glad i hvordan livet mitt er nå, så det er svært lite jeg savner. Det eneste jeg kan komme på er at jeg savner er den friheten jeg hadde da jeg var liten. Jeg ga jo ganske blaffen i lekser, så jeg hang heller masse med venner både på og etter skolen. Nå som jeg er voksen er det selvfølgelig mye mer jobb, men der er jeg jo heldig med at jeg har en jobb der jeg kan gjøre nesten hva jeg vil.

 

Skal dere ha flere hunder?
– Nei, det har vi ikke tenkt til. Det holder i massevis med lille Chloe. 

Hvordan går det med deg etter du ble utbrent i vinter?
– Nå føler jeg at jeg endelig er 100% frisk. Både fysisk og psykisk. Endelig føler jeg meg på topp igjen, og det er så deilig! Jeg var så langt nede i vinter, og det har vært en tøff periode som jeg er veldig glad for at er ferdig nå.

Har dere noen gang tenkt til å skaffe dere båt?
– Ja, vi har snakket en del om det. Vi bor jo rett ved vannet så det hadde jo vært utrolig koselig med en båt. Jeg har nesten aldri kjørt med liten båt før, så jeg har ikke så mye erfaring med det akkurat. Men det ser jo veldig koselig ut!

 

Hvor mange barn vil du og Per Fredrik ha?
– Vi syns to er veldig fint. Da kan de vokse opp sammen, også føler jeg det er akkurat passe “mengde” med barn. Hehe! Tre er altfor mange for meg..!

Skal dere ha valper?
– Vi har alltid tenkt at vi ikke vil ha det. Men herregud så koselig det hadde vært! Små baby Chloer løpende rundt i huset. Herregud, hjertet mitt smelter allerede!

 

Hvor lenge har dere bodd i huset dere bor i nå?
– Nå er det straks 2 år siden vi flyttet inn. Vi overtok huset i slutten av april 2016, og brukte litt over en måned på å pusse opp. Vi skiftet nesten alle gulv i huset og hele kjøkkenet. Den 1 juni 2016 flyttet vi inn. Husker hvor stas det var med nytt hus, og det var jo ekstremt mye større enn leiligheten jeg hadde bodd i fra før av. Her snakker vi 37 kvm vs 220 kvm + hage..! Husker jeg følte at jeg bare kunne gå og gå i huset og se noe nytt hele tiden. Hehe!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

14 kommentarer
    1. Du sa tre barn blir for mye for deg men hva om du får trillinger ? Eller et barn og tvillinger etterpå ? Altså er stor fan av bloggen din, men bare lurer☺️

    2. Hvor mye kjøpte dere huset for? Og hvor mye brukte dere på å pusse opp osv??🌸🌸 PS:Elsker bloggen din!!!

    3. Hvor mange ganger i uka mener du at det et «normalt» å ha samleie når man er i et forhold? Ps: elsker bloggen din

    4. Spørsmål til neste uke:
      – Hvis du ikke var blogger, hva ville du jobbet med da? Evt, har du en back up plan på hva du skal gjøre når bloggen ikke lenger gir inntekt?
      – Hvorfor skriver du så ofte hva ting koster? Tenker da på innlegg hvor du har typ “brukte 5000 kr på blomster” osv i overskriften? Er det fordi du føler behov for å skryte / vise at du er rik, eller er det mer taktikk fordi pengeskryt skaper flere klikk på bloggen?
      – støtter du noe veldedighet? I så fall hva?
      – Føler du selv at du har tillagt deg noen dyre vaner etter at du fikk en over gjennomsnittet god inntekt? For eksempel, har du en dyrere klesstil nå enn du hadde tidligere? Spiser du oftere ute? osv.
      – hva med personlighet? Har den endret seg etter inntekten, eller kan du fremdeles gå en tur innom cubus, nille, elkjøp og andre billigbutikker for å handle? Vet at mange bloggere – navn skal ikke nevnes – mener de er for bra for å handle på nille, ta bussen osv.

    5. Hvilket p-pille merke går du på? Vet at du ikke vil fortelle det, men kan du pliiis si det. er egentlig bare nysjerrig❤️

    6. Virker som dere virkelig har truffet med rasen på hunden deres 🙂 Men hvilken rase ville dere valgt om papillon ikke var et alternativ?

    7. Hei! Hvordan vasker du den stick-on-bh-en du nevnte en gang tidligere? Forsvinner ikke klisteret fra bh-en?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg