Jeg trenger det..

God lørdag! I dag våknet jeg opp til solskinn, fuglekvitter og bambier utenfor verandaen min. Kan det bli mer idyllisk? Jeg er så overlykkelig over at jeg dette stedet er hjemmet mitt. Men selv om jeg elsker å bo i Sandefjord, er det fortsatt en del av meg som trenger Oslo iblant.

Som blogger tømmer jeg meg selv for alt jeg har av inspirasjon 24/7, og derfor er det viktig med påfyll iblant. I går kveld kjente jeg det; jeg trenger en tur til Oslo. Så i dag skal jeg dra inn til byen, gå rundt og titte og bare bli inspirert. Den byen har alltid vært det stedet jeg trenger å dra iblant bare for å puste, se, få inntrykk og oppleve.

Selv om jeg ikke ville flyttet dit igjen, er Oslo en by jeg elsker å besøke. Så nå skal jeg sette meg i bilen og kjøre dit. Jeg tar med iPad’en, kameraet og iPhonen, så tar jeg dagen som den kommer. 

Blogges fra Oslo 💗

————–

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg