Sminkefri og redusert

I dag har jeg hatt en sminkefri og redusert dag. Haha! 17 mai var utrolig morsomt, og det var så gøy å feire. Men jeg kjenner at jeg har bikket 25 år, og ikke tåler å drikke så mye alkohol lengre. Dagen derpå blir så mye hardere nå enn før. I dag hadde jeg store jobbplaner, og det var så mye jeg skulle rekke å gjøre. Vel..

En ting jeg må innse; når man er selvstendig næringsdrivende kan man ikke dra ut på fylla. Å jobbe kreativt dagen derpå er basically umulig.. Så forhåpentligvis tar jeg en lærepenge av dette, og lar det være lenge til jeg drikker igjen. 

Jeg har i alle fall gjort en produktiv ting i dag da. Det var å gå en tur ned til brygga som er i nærheten av der vi bor. Har bare gått ned dit en gang før, så det var gøy å sjekke ut hvordan det så ut der nå. Det er jo så fint der og perfekt å bade om sommeren!

Ah, som jeg elsker å bo i Sandefjord. Det er så fint her at jeg bildene ikke engang kan beskrive det.

Nå skal jeg prøve å få ryddet litt her i huset. Det ser ut som en tornado har gått igjennom hele huset. Haha! 

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

13 kommentarer
    1. Ikke noe hat. Men hvorfor har du ikke bilde av ansiktet ditt? Tørr du ikke å vise deg selv uten sminke? Jeg har aldri sett deg uten sminke før, kun på sminkevideoer hvor du begynner uten sminke. Håper du kan legge ut et bilde av deg en gang uten sminke og filter, for du er helt sikkert nydelig uten sminke!😍

    2. Rart hvordan du ikke viser ansiktet ditt på bildene siden du liksom har vært sminkefri idag. Dette er jo noe du bør gjøre mer

    3. Hvorfor tør du ikke vise deg frem uten sminke? Vanligvis er det 13820 selfies av deg i hvert innlegg, mens når du ikke har på sminke er det null bilder av ansiktet ditt

    4. Aaww, take it easy, babe! Don’t be so hard on yourself! It’s ok to be a bit “under the weather” the next day.
      When I was younger, I could party almost every Saturday and no problemo. Now I drink maybe four times a year and I’m always sick as a dog the next morning!
      Drink water and orange juice, try to eat and just rest! Tomorrow will be better! 🙂

    5. Veldig uvanlige bilder av deg? Trynet ditt pleier jo å være smurt over hele skjermen på hvert blogginnlegg du har?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg