Gratulerer med dagen, Norge!

Gratulerer med dagen! Endelig er det 17 mai og i dag skal vi feire det flotte landet vårt. Selv prøver jeg alltid å bruke dagen til å reflektere litt ekstra på hvor godt vi har det her i Norge, og hvor heldige vi er som lever i dette landet. Selv er jeg utrolig takknemlig for å kunne bo her, og nyte alle de godene som dette landet har å by på. 

I dag skal vi feire dagen i Sandefjord sentrum. Vi skal straks ned på brygga og møte noen venner av Per Fredrik. Vi har ikke rukket å spise frokost enda, så da blir frokosten der. Hehe! Gleder meg så mye til å gå innom tivoliet, se på togene og bare nyte dagen med fest og morro. Utover dagen blir det grilling med venner, så det blir koselig!

Chloe har til og med pyntet seg for 17. mai og er veldig nysgjerrig på det hele. Per Fredrik er så søt og har kjøpt eget 17 mai godteri til henne. Altså 😍Hun får feire dagen hjemme i dag. Det kommer jo til å være så mye mennesker i sentrum at det å ta henne med ikke blir noe koselig for henne. Så da får hun heller kose seg hjemme med teppe og godteri!

Nå får jeg nesten runde av her, for nå kommer snart taxien som skal kjøre oss ned til sentrum. Håper dere får en fin feiring i dag, og kanskje vi sees? 😃🇳🇴

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

4 kommentarer
    1. gratulerer med dagen Stina, i går så var jeg i byen med noen venner og de sa at de så deg i byen i går men jeg så deg ikke selv om jeg ville det da. Pga grunnen til at jeg ikke så deg var fordi at jeg viste ikke at du var i byen i dag så ja:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg