Denne kjolen på 17 mai?

annonse / nelly

Omg, folkens! 17 Mai er allerede på torsdag! Det er så sykt å tenke på at det plutselig er nasjonaldagen snart. Jeg er fortsatt ikke helt sikker hva jeg skal ha på meg, men jeg har jo fått mange fine kjoler i den siste, så jeg har jo mye å velge mellom. Så langt har jeg funnet en superfin og blomstrete kjole som jeg tror at passer perfekt til dagen, så den vil jeg avsløre for dere i dette innlegget! 

KJOLE – HER 

Altså, hvor sykt fin er ikke denne kjolen? Den var egentlig altfor lang når jeg fikk den, og jeg var så usikker på hvordan jeg skulle få det til å funke. Det er så standard at kjoler og bukser alltid er for lange. Men jeg fant en løsning. Jeg klipte av 10-15 cm nederst på den. Den har sånn stoff som ikke rakner om man klipper i det, så det var jo null stress. Der hadde jeg så flaks!

KJOLE – HER 

Jeg tipper at det blir denne kjolen, i og med at den er så fin og rød. Rødt passer jo perfekt til 17 mai for å matche det nydelige flagget vårt! Jeg kommer uansett til å bruke den masse på sommerfester fremover, så jeg er så glad for at jeg fikk den til å passe! 

 

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

 

11 kommentarer
    1. Skreddere koster som regel en slikk og ingenting – hvertfall hvis du samler opp plagg og er stamkunde. Anbefaler deg å hitte up nærmeste skredder og legge inn litt aksjer. Er vel verdt 50-100 kr å få plaggene ‘skreddersydd’

    2. Du tengte ikke at du skulle være litt mer diskré når det kommer til hva du skal ha på på nasjonaldagen liksom?

    3. Har nesten samme bare i jumpsuit og litt annerledes blomster😃 Skal ha på den jumpsuiten på 17.Mai🇳🇴 Syns du bør gå får den❤️🌟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg