Nye sommer-klær!

annonse | nelly, rayban, gina tricot

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Oslo. Herregud, for en kø det var på vei hjem. Jeg pleier alltid å bruke 1 time og 20 min hjem, men nå tok det 2,5 timer. Jeg holdt på å bli sprø jeg! Tydeligvis mange som har langhelg i og med at det er helligdag, for dette var helt vilt. Hadde skjønt om det var i 15 tiden, men i 19 tiden?! 

Uansett. Jeg hadde det veldig koselig med Trine. Vi skravlet om alt mulig spennende. Hun tar utdanning for å bli hudpleier nå, og det er så spennende å høre om. Jeg elsker hudpleie og kunne godt tenke meg å ta utdanning innen det. Det er jo en utrolig viktig jobb, for tenk så viktig huden vår er. Det er jo som de ytterste plankene på et hus du skal bo i hele livet. Du vil ikke akkurat at de skal flake av og se slitne ut. Sånn føler jeg at det er litt med huden også. 

GENSER | SKJØRT | SKO | SOLBRILLER | VESKE

Siden det var så varmt ute i dag slang jeg på meg skjørt og hæler. Det var så deilig og befriende å endelig kunne rusle rundt i klær som jeg føler er mer “meg”. Mørke vinterklær gir meg liksom ikke så mye glede. Lyse sommerklær derimot.. Omg. Det gir meg livsglede til tusen!

Skjørtet og skoene er forresten nye, og jeg digger begge. Skjørtet er så fint og det sitter helt perfekt. Skoene var jeg veldig spent på å se om de var komfortable. Jeg har gått rundt 9000 skritt i dag, og det har vært null stress på de skoene. De har ganske tykk hæl, så de blir veldig stødige og lissene sitter perfekt så de faktisk blir skikkelig deilige å gå med! 

Nå skal jeg sette rosene i vase og pynte opp. Vaskehjelpen har vært her i dag, og nå dufter det rent og det er helt plettfritt her. SÅ deilig!

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg