Møtedag i Oslo

I dag har jeg full Oslo dag og det kom på et perfekt tidspunkt. Jeg startet dagen i Drammen sammen med Per Fredrik og flere av de jeg jobber med på United Screens. Vi filmet til er annonse video jeg skal ha på YouTube kanalen min snart. Det var veldig gøy!

Rett etter det var det rett videre til Oslo for enda flere jobbmøter. Nå er jeg nettopp ferdig i møter, og siden det er så fantastisk vær her blir jeg litt lengre. Så nå kommer Trine straks hit en tur også skal vi lunsje litt.

Det er jo hele 26 grader i skyggen, og Gud vet hvor mye i solen. Varmt er det i alle fall! Er så glad jeg tok skjørt og åpne sko i dag, og ikke svart jeans. Da tror jeg at jeg hadde dødd av varme. Hehe!

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg