Dette er mine barndomsvenninner

I går hadde jeg jentekveld med to venninner jeg har kjent hele livet. Pia har jeg kjent siden jeg var 2-3 år gammel, og Susanne har jeg kjent siden jeg var 12 år gammel. De siste årene har vi ikke vært så mye med hverandre, siden vi skled litt fra hverandre på videregående, men i går tok vi en “reunion”. Det var så koselig!

Susanne, meg og Pia

Det er rart, for disse to jentene er vel de i verden som kjenner oppveksten min best. De har vært der i alle år, og vi har vært igjennom så mye sammen. Hele barndommen og ungdomsstiden var vi med hverandre, og i går mimret vi så mye tilbake til “gamle dager”. Det er jo en god del år siden jeg flyttet vekk fra Hokksund, og det føles nesten ut som det var et annet liv. Tiden i Hokksund var jo både fin og jævlig, og disse jentene er virkelig de som gjorde at de fine stundene fantes. 

Kvelden i går ble veldig morsom, og vi danset, skravlet og hadde det så gøy! Dere som følger meg på snapchat (stinablogg) så jo mye av kvelden. Jeg dro frem gamle hardstyle shuffle moves, og vi hadde allsang på byen. Det var virkelig gøy! 

Jentene sov over på gjesterommet / treningsrommet så vi hadde en rolig morgen i dag. Eller morgen blir feil å kalle det, for den varte til 17. Haha! Men vi la oss jo ikke før 06 på morgenen, så kanskje ikke så rart at døgnet ble litt snudd. Som forresten er grunnen til sykt sen blogging. Pleier aldri å blogge så sent på kvelden, men noen ganger blir det sånn når man er ute og har det gøy! 

 

🍹

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg