Stor forandring på håret!

annonse | spons | hendrix hair 

I går var jeg hos Hendrix hair på Majorstua, hos min faste frisør Carina. Jeg har gått dit siden starten av november, altså i 6 måneder. Nå har jeg lyst til å snakke om hvordan det har gått.

Jeg har i alle år hørt mye bra om Hendrix salongene, og det var vært mange store bloggeres favorittfrisører. Caroline Berg Eriksen, Andrea Badendyck, Anette Haga, og mange fler har gått dit og skrevet varmt om de, så jeg har alltid vært nysgjerrig. 

Etter 6 måneder kan jeg si dette; WOW. Da jeg kom dit for første gang i november satt vi på 50-55 cm langt tape extensions, og det samme håret har jeg brukt hele tiden under disse 6 månedene. Kvaliteten på håret er seriøst helt sinnsykt bra, og i løpet av de 10 årene jeg har brukt hair extensions er dette det beste jeg har vært borti.

Jeg kunne sikkert brukt håret i 2-3 måneder til om det ikke var for at jeg skulle ha lengre hår nå. Det er drøyt at håret har holdt seg så godt, for jeg retter og krøller det nesten hver eneste dag. 

Så ja, kvaliteten er helt fantastisk og du får også god veiledning til hva slags produkter du skal bruke på håret. Her er det viktig å bruke riktige produkter for best resultat. Jeg merker hvor mye bedre kvaliteten på mitt eget hår har blitt etter at jeg begynte å gå til Carina. Det er veldig gøy, for man hører jo ofte at hair extensions kan skade ditt naturlige hår. Her er det ikke tilfelle.

Håret har også sittet utrolig bra på, og i løpet av disse 6 månedene har det falt av 3-4 fester totalt. Så det sier jo sitt. Festene er også veldig helt flate og veldig tynne, så man legger aldri merke til at de er der. Så du trenger ikke tenke på at du må skjule festene hele tiden. Hehe!

BESTILLE TIME – 22 60 50 83 – PÅ NETT, HER

I går satt vi på helt nytt hår, og denne gangen ble det 65 cm langt hår. Så nå er det ekstremt langt, og det er en stor forskjell! De har vanligvis ikke så langt hår på salongene, men om du sier ifra i god tid kan de bestille det opp. Dette blir litt testprosjekt for å se hvordan kvaliteten på dette håret er, siden det er en del lengre, og nytt for dem. Jeg er veldig spent!

Jeg føler meg så sykt fin med det nye håret at det nesten ikke kan beskrives. Går bare rundt og ser meg selv i speilet, haha! Føler den lengden jeg har nå passer meg perfekt og den er så prinsessete / barbiete som det kan bli. I love it!

Etter disse 6 månedene hos Carina kan jeg varmt anbefale henne til alle dere der ute som vil klippe eller farge håret, eller sette på tape extensions. Hun er virkelig dyktig! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg