Dette skjer på Snapchat

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut en snapchat lately med bilder fra den siste tiden. Noe jeg så når jeg gikk igjennom snapchat mappen var at jeg legger ut veldig mye videoer. De får jeg ikke vist dere nå, men jeg kan jo vise dere litt av hva jeg ofte legger ut på snapchat.

Heter forresten stinablogg på snapchat, og den er åpen for alle som legger meg til 💗

Etter oppdateringen dems vet jeg ikke helt hva jeg syns om appen lengre. Jeg har noenlunde blitt vandt med det, men jeg savner den gamle versjonen.. Tviler på at de noensinne kommer til å bytte tilbake, men det er jo lov å håpe! Haha! 

Uansett; her er noe av det som har vært på min snapchat den siste tiden. Prøver å legge ut mye fra hverdagen min som ikke kommer her på bloggen, så dere får litt eksklusivt materiale der. Både med ting jeg gjør, mat jeg spiser og mye mer! 

Nå skal jeg runde av for i kveld. Har en lang og koselig dag i Oslo i morgen som jeg gleder meg til. Skal blant annet sove på hotell med Per Fredrik og Chloe, så det blir veldig koselig!

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg