Mine 4 favoritt iPhone deksler!

Reklame | Ideal of sweden

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg ELSKER iPhone deksler. Jeg syns de gjør iPhonen min så mye mer personlig og fin. Det er jo så gøy å matche dekselet med antrekket jeg har på meg. Har jeg for eksempel et antrekk med mye rosa eller hvitt liker jeg å bruke et rosa eller blått deksel. Om jeg har litt mer svarte klær med gull liker jeg å bruke et deksel som matcher det. 

Jeg har jo iPhonen min rundt meg hele tiden, så hvorfor ikke pynte den opp? Jeg er i alle fall stor fan av deksler og nå vil jeg vise dere mine 4 favoritter! 

FLORAL ROMANCE

Dette dekselet er så nydelig og det gir med skikkelig vårstemning. Jeg elsker blomster så det er ikke uten grunn at dette er en stor favoritt! Noe som er et stort pluss med disse dekslene er at de har veldig god kvalitet, også har alle den fine gullstripen nederst. Dekselet finner du HER.

CARRARA GOLD MARBLE

Dette dekselet elsker jeg! Det er så stilrent og passer perfekt sammen med nesten alle antrekk. Dette har jeg brukt ekstremt mye, og jeg kunne ikke vært med fornøyd med det! Dekselet finner du HER

ISLAND PARADISE MARBLE

Dette dekselet får meg alltid til å tenke på hav, deilige strender, varmere strøk og luksus. Blandingen av fargen og marmoren er bare helt fantastisk! Dekselet finner du HER

PILION PINK MARBLE

Dette dekselet er muligens så “meg” som det kan bli. Rosa, marmor og gullstripe. Altså, kunne det blitt finere? Jeg elsker dette dekselet! Fargen er bare helt nydelig, og jeg elsker å matche det med antrekk der jeg vil være litt ekstra girly. Dekselet finner du HER

ROSA MARMOR | BLÅ MARMOR BLOMSTRETE | GULL MARMOR

 

Altså, hvor nydelige er ikke disse dekslene? Nå skjønner dere kanskje hvorfor disse er mine favoritter!? Og en ting som jeg elsker med de; de gjør selfien i speilet litt ekstra fin. Hehe! 

 

Hvilken er din favoritt? 🌸

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg