Flaue ting fra barndommen

Reklame | Nelly, Bik Bok, Glitter

Herregud som solen skinner her i Sandefjord i dag! Det er jo helt nydelig! Kjenner jeg bare får så mye energi og glede når solen titter frem så mye som den gjør i dag. I dag skal jeg en tur til foreldrene mine og besøke de.

Skal blant annet hente en del av de gamle tingene mine fra barndommen. Er jo så mye barndomsminner som ligger igjen på loftene der, så det hadde det vært koselig å hatt selv. Syns sånt er så koselig!

Noe som veldig få av dere vet er at jeg har alltid filmet meg selv veldig mye, helt siden jeg var ung. Pappa kjøpte et filmkamera da jeg var liten og jeg brukte det mye til å filme alt mulig rare og morsomme ting hjemme. Det er jo åresvis siden jeg så på de tingene sist, så jeg har tenkt til å ta med noen av kassettene og legge de over til pc så jeg kan se på de.

Per Fredrik har en sånn greie som gjør det mulig. Hehe! Tenk så mye rart og flaut jeg kommer til å finne. Altså, jeg tipper jeg gjorde super mye cringy ting som 10 åring. Så dette kan bli interessant! Haha! 

Hvor sykt fin er ikke denne vesken? Jeg klikket den hjem i forrige uke og jeg er allerede helt forelsket i den! Selv om den er liten er det overraskende mye plass. Fikk plass til iphone, kamera, sminke (pudder, leppestift, pudderkost++), bilnøkler og kortholder. Det hadde jeg aldri trodd at skulle gå. Men joda, det ble mer enn god nok plass! 

JAKKE ZARA | BUKSE BIK BOK | TOPP BIK BOK | SKO NELLY | VESKE GLITTER 

I dag gikk jeg for en super rosa klesstil. Jeg elsker rosa og jeg merker at det løfter humøret uansett hvor grå dagen er. Ikke at jeg trengte det i dag. Men det på andre dager kan det gi en boost!

Nå får jeg komme meg avgårde! Skal innom tante på veien og ta en ny dose med B12. Det er viktig for helsen min. Prøver å bli flink til å ta det jevnlig så jeg ikke skal merke noe til at jeg har mangler der. Hehe! 

 

7 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer på, siden du og Per Fredrik er forlovet har dere tenkt til å få barn? LOVE YOU❤️❤️❤️❤️

    2. Hei! Hvordan får Per Fredrik overført filmene? Har lett superlenge etter noe for å kunne ta vare på gamle barndomsfilmer men det virker ikke som noen av elektrokjedene fører noe slikt mer :/ Veldig takknemlig for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg