Vi har hyret Bryllups-planlegger!

Gjett hva jeg har gjort i dag! 😃Jeg har sett på lokaler til bryllupet! I forrige uke var Per Fredrik og jeg i Oslo på boklanseringen til Julianne (pilotfrue), og før vi dro innom det var vi i møte med en bryllupsplanlegger.

Jeg er jo helt blank når det kommer til bryllup, og har slitt veldig med hvordan jeg skal komme igang med planlegging og jeg har jo ikke peiling på noe av dette. For litt siden var jeg hos frisøren min og hun anbefalte en venninne av seg som var en veldig flink bryllupsplanlegger, og vips så hadde vi et møte sammen.

I møtet ble vi godt kjent med hverandre, og vi skjønte at hun virkelig kom til å hjelpe oss masse i bryllupet. Så derfor har vi valgt å hyre henne. Hun kommer til å hjelpe meg med alle stegene på veien, og hun tar seg også av all mailingen med alle mulige forhandlere som vi skal ha i bryllupet. Både dagen før bryllupet og på selve bryllupsdagen kommer jeg til å være ekstremt glad for at hun er der. Hun fikser alt, så jeg og selvfølgelig Per Fredrik kan bare nyte bryllupet.

Da vi bestemte oss for å hyre henne kjente jeg allerede at 30 kg med stress hadde blitt løftet fra skuldrene mine. Jeg er jo veldig perfeksjonist og har lyst til at vi skal ha et amazing bryllup. Men siden jeg ikke har hatt noe som helst peiling på bryllup er det så deilig å få hjelp til alle de tingene jeg ikke er like flink på. Nå kan jeg bare nyte tiden fremover som vordende brud! 

Som jeg nevnte i starten av innlegget har vi brukt dagen til å se på bryllupslokaler her i Vestfold. Jeg har veldig klare tanker om hvordan jeg vil ha det, og for meg er det viktig at vi har det i nærheten av vannet siden vi er så glad i å se på vannet hjemmefra. Vestfold er jo kjent for å være vakkert når det kommer til strender og havutsikt, og det vil jeg virkelig ha med!

Jeg filmet masse i dag sånn at dere kan se litt mer av titting på lokaler. Jeg har allerede blitt helt forelsket i et av lokalene, så nå gjenstår det bare å se på priser og få med Per Fredrik dit så vi kan bestemme oss om vi vil gå for det! Dette er så spennende og gøy! 

 

5 kommentarer
    1. Kan dere plis lage typ en video under bryllups dagen? Hvor dere feks blir intervjuet av forloverne deres som kanskje spør før selve bryllupet om hvor tankene deres er, hvor mye du og per Fredrik betyr for hverandre osv, og video fra selve bryllupet i ett? Hadde vært så vakkert å se, og jeg elsker sånne videoer personlig❤️ Veldig forståelig om dere ikke gjør det da, ettersom bryllup også er veldig intimt og personlig❤️
      Mange klemmer fra meg, og masse lykke til med planleggingen!

    2. Å ansette bryllupsplanlegger er det beste jeg (vi) har gjort. Det hjelper helt utrolig mye på stressnivået, og det er så behagelig å bare sitte og ta avgjørelsene og si hva man ønsker – og noen andre ordner alt og passer på at ingen ting blir glemt.
      Masse lykke til med planleggingen! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg