Jentefest hos Rebecca

I går hadde Rebecca jentefest, og det ble så gøy! Dere har kanskje sett en del derfra allerede på snapchat? (stinablogg). Rebecca hadde invitert 14 jenter til tapas, drikking og bytur, og det ble uten tvil en skikkelig morsom jentekveld!

Alle tok med seg hver sin tapas rett, og det ble så mye godt! Jeg elsker jo tapas så dette passet helt perfekt for meg! Det er så mange gode og friske smaker i tapas, og jeg skal virkelig begynne å lage noen av rettene oftere i hverdagen. Tapas er jo ikke bare for restaurantbesøk og fest! 

Utover kvelden ble det skikkelig jentestyle med litt drikkeleker. Vi spilte blant annet en som het “You’re my mate” som var en sang som sangeren sang “You’re my mate” mange ganger i sangen. Hver gang han sang den måtte man reise seg opp og drikke helt til han sa det igjen, og da var det personen ved siden av deg sin tur. Haha, det var noen som måtte drikke leeeenge for å si det sånn. Jeg slapp heldigvis billig unna!

True girl style ble det masse dansing, og vi hadde det så gøy med å danse etter gamle slagere som “candy shop” og masse nye sanger. Spice girls er standard på jentefester, og det snek seg inn en god del sanger fra de. Hehe! 

I går var første gang jeg dro skikkelig ut i Sandefjord uten Per Fredrik så det var veldig rart. Jeg hadde det jo veldig gøy med jentene, selv om jeg savnet han litt. Hehe! Bylivet i Sandefjord har virkelig tatt seg opp siden jeg flyttet hit, og det er jo så gøy. Jeg er jo ikke den som drar ut så veldig ofte at det gjør noe. Men det er jo gøy å vite at bylivet er bra om man først får lyst til å stikke ut! 

Okey, det her er så standard meg når jeg skal ta bilder med litt innabords. Haha! Namasta bitches!

I dag har jeg vært ganske slapp og sliten etter gårsdagens festligheter. Enda godt jeg ikke drikker så ofte for jeg hater virkelig å være fyllesyk. Back in the days ble jeg aldri det og var i storform hele dagen. Nå derimot syns jeg fryktelig synd på meg selv dagen derpå. Haha! 

7 kommentarer
    1. så gøy! den breezeren med appelsinsmak er bare så god 😀
      jeg var også ute i går med ei venninne, var sykt gøy. drakk en del men ble ikke dårlig idag heldigvis xD

    2. Hei, håper dere hadde det gøy! Vis du vil ha svømmetrening eller full klipp på chloe, kan du være SÅ SNILL og skjekke ut hundensmultihus. Hadde betydd alt om du så dette å gjorde det!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Ps: det er mammaen min❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg