Tålmodig kjæreste på hagemesse

Denne dagen har virkelig bare sust avgårde, og det er først nå jeg har fått satt meg ned ved mac’en. I dag har jeg vært i Lillestrøm på hagemesse. Per Fredrik var virkelig tidenes beste kjæreste og ble med, og det setter jeg så stor pris på. Det er jo en ganske lang kjøretur, i tillegg til en del timer hvor jeg gikk og tittet på blomster, så jeg er uten tvil heldig som har en så snill og tålmodig kjæreste som ble med!

Jeg fikk massevis av inspirasjon og jeg lærte masse av foredragene de hadde. Et av hageprosjektene mine er å lage en kjøkkenhage, og der var gøy å lære om hvilke helsegevinster det har. Det er jo litt derfor jeg skal gjøre det også. Får jo så mye mer lyst til å spise grønnsaker og frukt når det henger klart rett utenfor døra. Da blir det mye salater for å si det sånn. Hehe! 

Jeg endte selvfølgelig opp med å handle litt blomster. Sjokk? Haha! Kjøpte blant annet et tre og noen nydelige rosa blomster jeg skal ha på verandaen. Skal vise dere de i neste innlegg! 

Midt i hagetittingen stakk vi ut en tur og spiste litt sushi. Jeg elsker nigiri, og det er uten tvil min favoritt sushi. Meeeen, når de putter wasabi mellom laksen og risen på nigirien smaker det helt pyton. Jeg hater, og da mener jeg hater wasabi. Jeg blir skikkelig dårlig i kroppen av det og jeg vet ikke om jeg er allergisk, men jeg blir i alle fall skikkelig dårlig bare jeg får en liten smak av det. Så da ble det pølse i brød når vi kom tilbake til hagemessa. Haha! Er det mulig..

Nå må jeg prøve å drikke litt vann eller noe for jeg hikker som en annen tulling. Har hikket av og på i hele dag, og jeg har virkelig de sykeste hikkene. Får nesten ikke puste når jeg hikker engang! 

7 kommentarer
    1. HERREGUD! Viste slutten av innlegget til kjæresten min for dette har skjedd meg i hele dag og. Hvis jeg setter meg ned så slutter jeg å hikke, men med en gang jeg reiser meg opp så hikker jeg som en galing. Hikker aldri ellers, så dette var litt gøy at du gikk gjennom idag og. Håper virkelig dette ikke fortsetter imorgen, det er jo helt forferdelig

    2. Hvor i Lillestrøm spiste dere sushi? Visste ikke at vi hadde sushi der en gang jeg. Vet det var på Lillestrø city, men de gikk konk, så burger king kom tilbake der igjen..
      Hadde satt pris på svar, for elsker sushi! 🙂

    3. Må slenge på en kommentar til.. Wasabi pleier å komme ved siden av, har alltid gjort det når jeg har bestillt. Så spør om det neste gang, så slipper du det 🙂

    4. Jeg bor 20 minutter unna Lillestrøm og har vært på denne hagemassen en gang tidligere for noen år siden og jeg skjønner godt at du fikk inspirasjon, det er virkelig fint der. Merker nå at jeg skulle ha vært der for inspirasjon selv og kanskje fått sjansen til å hilse på favoritt bloggeren min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg