Klar for det store hage-prosjektet!

Endelig er vinteren over, og våren har kommet for fullt! Nå er det allerede noen uker siden snøen ble helt borte her hos oss, og nå har endelig finværet kommet på plass også. Dere kan jo tenke dere hvor hagedilla jeg har om dagen!? Jeg er så gira på å komme igang med hagen i år, at jeg i går kveld gravde ut og gjorde klart et helt blomsterbed. Hehe!

I år skal jeg gjøre så utrolig mye i hagen, og jeg skal endelig gjøre den “min”. Den har jo en veldig god base som de som bodde her før oss har laget. Så det gjør jobben mye lettere! I år skal jeg fylle opp alle blomsterbedene til randen, fylle opp verandaen med møbler og planter, og virkelig gjøre hele eiendommen om så den føles ut som den er vår.

Jeg filmet litt her om dagen der jeg viste hele hagen, og fortalte masse om planene mine. Jeg må bare få filmet litt med drone og redigert den, så skal jeg få vist dere hvordan ting skal bli og hvordan det ser ut nå. 

Wii som jeg gleder meg altså. Jeg har i løpet av vinteren fått helt hagedilla. Jeg har aldri vært helt sånn før, men jeg tipper det er noe som har kommet fordi vi endelig har et hus og et sted vi vet at vi kommer til å bo i mange år. 

I dag får jeg ikke gjort så mye hagearbeid, for vi skal inn til Oslo en tur for et møte også skal vi på boklanseringen til Julianne (pilotfrue). Hun har gitt ut en bok om hennes vei til å bli gravid, som virkelig ikke har vært bare-bare. Gleder meg til å se igjen bloggkollegaer og sjekke ut boken! 

6 kommentarer
    1. Stinaa! Hva har du brukt som inspirasjon? Har du noen pinterest tavler du liker? Hvordan har du klart å finne ut av hva du vil ha? Jeg har et hageprosjekt foran meg, men sliter med å finne inspirasjon, for det er så mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg