Frieri, Kroppspress, Bloggdrama, Hemmelig prosjekt ++ Ukens spørsmål #203

Reklame | nelly & bubbleroom

Hvor ser du deg selv om 5 år?
– Om 5 år er jeg 30 år. Jeg tipper vi fortsatt bor her i huset og jeg blogger. Innen den tid er vi gift og kanskje har det kommet et barn eller to? Slik livet mitt har utviklet seg de siste årene har det bare blitt bedre og bedre, så jeg gleder meg til å se hvordan livet mitt er om 5 år!

Da du var liten, så du for deg at du skulle bli en av Norges største bloggere?
– Da jeg var liten fantes ikke blogging. Haha! Nå følte jeg meg gammel! Blogging ble en greie i 2008 og da var jeg 15 år gammel. Jeg begynte å blogge i 2010, men jeg trodde aldri at jeg skulle få en så stor blogg som jeg har i dag. Det er så surrealistisk å tenke på at tusenvis av mennesker klikker seg inn her hver eneste dag for å lese noe jeg har skrevet. Det er virkelig helt vilt å tenke på, og jeg er så takknemlig for at dere følger meg 💗

 

Hvor lenge har du og Per Fredrik vært kjærester?
– Vi ble sammen 12 september 2015, så vi har vært sammen i 2,5 år. Snart 3! Sykt hvor fort tiden har gått! Uten tvil de lykkeligste årene i mitt liv ❤️

Bloggerne fest Stina Marie bakken
Pelle K Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer

JAKKE – HER

 

 

Hva syns du om alt bloggdramaet som skjer for tiden?
– Helt ærlig så følger jeg ikke med på det. Folk får gjøre hva de vil, jeg gidder ikke bry meg om det eller blande meg inn i det. Det siste jeg trenger i livet mitt er drama.

 

Hva er ditt beste triks for å skjule kviser?
– Jeg har slitt mye med kviser siden jeg var 16-17 år, og i løpet av den tiden har jeg prøvd typ alt mulig som finnes for å dekke over. Det som jeg syns fungerer best er å bruke en lys grønn concealer på kvisene og alle steder jeg er rød, rett etter at jeg har tatt på primer og før foundation. Det dekker over kvisene helt vilt mye, og det gjør at rødfargen på kvisene blir jevnet ut og de syns ikke når man tar på foundation. Helt sykt hvor bra det funker! Min favoritt concealer til å gjøre dette er faktisk en til kun 79,- kr som du finner HER

Bruker du vippeserum?
– Ja! Jeg bruker vanligvis løsvipper, og det kan slite litt på mine egne vipper så da er et vippeserum viktig. Det er viktig om man kun bruker mascara og vippetang, for maskaraen kan fort gjøre at vippene kan bli tørre og etterhvert knekke av. Et vippeserum gir masse næring og pleie til vippene.

Jeg fikk helt sjokk da jeg var på Gran Canaria for da brukte jeg kun maskara for første gang på lenge. Vippeserumet hadde gjort at vippene mine hadde blitt ekstremt mye lengre enn hva de var før! Det er vilt liksom. Vippeserumet jeg bruker er veldig populært, og det forstår jeg virkelig for det er jo helt amazing! Nå er det forresten på 60% rabatt, så det koster kun 199,- kr. Serumet finner du HER

BLUSE  – HER 

 

Hvor stort er huset deres?
– Det er 220 kvm. Hele hoveddelen av huset er på en flate, men vi har et stort loft i andre etasje også har vi garasje med stort siderom i underetasjen. Da jeg bodde i Oslo hadde jeg kun 38 kvm leilighet, så å gå fra liten leilighet til stort hus var virkelig en stor forskjell for meg. Jeg elsker det! Det er mye jobb med et stort hus, men det vender man seg til etterhvert. Hehe! 

 

Hva liker du best av creamy contour og tørr contour?
– Jeg har prøvd mange creamy og det eneste jeg liker å gjøre i creamy er den lyse delen. Den mørke delen liker jeg å kun gjøre med pudder. Med cream kan det ofte se litt møkkete og grått ut, og jeg får det ikke helt til.

 

Koster det mye å ha hund?
– Det koster en del å kjøpe selve hunden, avhengig av hvilken rase man har. Det kommer også en del utgifter med mat, dyrlege, forsikring, dyreutstyr, osv. Så det er ikke akkurat gratis å ha hund. Men så lenge du har forsikring på hunden er det ingen gigantiske utgifter. Om det skjer noe uforutsett og hunder trenger en operasjon dekker forsikringen det. Når man skal kjøpe hund er det viktig å vite at man har god nok råd til en hund. Men det viktigste er at man har nok tid og kjærlighet. En hund fortjener mye kjærlighet og tid, og til gjengjeld får man virkelig menneskets beste venn. 

Når får vi vite om det hemmelige prosjektet?
– Det blir avslørt i starten av mai. Gleder meg så ekstremt til å fortelle dere om det og jeg gleder meg til å se deres reaksjoner!  

Hva gjør at du liker blomster så mye?
– Oi, godt spørsmål! Jeg har alltid vært veldig glad i natur, og jeg har vokst opp med en mamma som elsker blomster. Hun hadde alltid massevis av blomster på verandaen og i hagen, og det er jo så koselig og fint å se på. Det har uten tvil gjort at jeg har fått en stor kjærlighet for blomster. Det pynter opp veldig og skaper god stemning. Også er det å holde på i hagen en perfekt måte å koble ut på i en travel hverdag.

JAKKE – HER

 

Hvordan syns du det er når folk skylder på bloggere for kroppspress?
– Jeg føler det er lett å skylde på bloggere, men jeg syns man kan ta seg en kikk rundt seg og se at det faktisk er mange andre faktorer som stiller sterkere. Bare i går var jeg i butikken med Rebecca, og hva slo meg rett i trynet når jeg stod i kassa? “Derfor går du ikke ned i vekt” og “Flat mage” som overskrifter på forsidene av flere aviser og blader.

La ut en snap på mystory av det (stinablogg) fordi jeg syns det er drøyt at vi bloggere får skylda ene og alene for kroppspress, når man ikke engang kan dra i butikken uten å få de overskriftene rett i ansiktet. Si hva du vil om bloggere og at vi snakker åpent og operasjoner og fillers, men jeg har i alle fall aldri sett en stor blogger skrive åpenlyst om slankekurer på den måten. 

JAKKE | KJOLE | VESKE

 

Hva følte du da Per Fredrik fridde til deg?
– Jeg ble jo fridd til midt på Times Square og det var virkelig ikke forventet, så min første følelse var sjokk. Deretter ekstrem lykke! Jeg har aldri vært så lykkelig som da han fridde til meg! 

 

Hva liker du å gjøre på sommeren?
– Om sommeren elsker jeg å være ute! Jeg er veldig glad i å gå på turer i skogen, bade, grille, sole meg og dra på morsomme ting. Siden jeg har mulighet til å reise året rundt, liker jeg å ta sydenturene utenom sommeren sånn at jeg kan nyte den norske sommeren så mye som mulig.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

19 kommentarer
    1. Hvilket rom i huset kommer til å bli barnerom når dere får barn? Kommer dere til å pusse opp den delen der Per Fredrik har kontor?

    2. Hvis du kunne være gift med en annen person enn Per Fredrik for en dag, og da mener jeg en annen kjendis, hvem ville du valgt?

    3. Kan vi plis få se videoen(e) når PF frir? Det hadde vært så gøy!
      Og når mistet du jomfrudommen din? (Viss det er det det heter…)

    4. This is really not a question, but… You could play the imaginary “Only 3” game and make a post of it! It’s like “If I could only use three make-up products for the rest of my life, what would they be?” Or: if I could only wear three colours of clothes, if I could only eat three different foods, if I could only travel three countries…and so on! These are just examples, the 3 things can be anything. This would be so much fun to read! And of course this is not a serious thing, just a funny game! ;D <3

    5. Hva tenker du når du ikke vil på skolen fordi det er noen som du hater så mye og ikke vil se eller snakke med,som du hater av hele ditt hjerte?

    6. gleder meg masse til å se hvordan hagen din blir å se ut! når tror du at du blir ferdig med hage- prosjektet ditt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg