7 Ting dere ikke vet om meg

Jeg tror ikke på ulykke – Å knuse et speil eller drepe en edderkopp betyr jo egentlig ulykke, men ikke for meg. Jeg tror rett og slett ikke på ting som betyr ulykke. Hvorfor skal jeg gidde å tro på det liksom? Lykke derimot tror jeg på. Men ulykke er så negativt så det nekter jeg å tro på. Jeg tenker at ulykke skjer om man sier til seg selv at det kommer til å skje. 

Hvitt papir – Dette kommer til å høres super sært ut, men jeg takler ikke brunt / beige papir. Slik har jeg vært helt siden jeg var liten. Dere vet de notat arkene man fikk til å kladde på under prøver på skolen? De nektet jeg å ta i. Jeg hater de så hardt. Haha! Jeg hadde alltid med egne hvite ark som jeg kunne bruke, fordi jeg rett og slett ikke takler å ta på de brun-beige arkene.

Pocket bøker er virkelig noe jeg ikke liker, da de alltid har det bruke arket. Jeg har lest noen få pocket bøker, men det er virkelig ikke mange. Når bøker har hvitt og tykt ark derimot, da blir jeg glad helt inn til hjerterota. Fun fact; tok buss og trikk i 2,5 timer en gang bare for å kjøpe en notatbok som hadde riktig type papir. Jepp, jeg vet det; helt weirdo shit. 

Hater å sende meldinger – Jeg hater å sende sms med folk hvis det er over lengre tid, altså over 15-20 minutter. Lange samtaler på sms frem og tilbake får jeg helt hetta av. Både fordi det tar lang tid og fordi jeg hater å skrive meldinger. Jeg plukker heller opp telefonen og ringer et menneske i 5 minutter, så begge får sagt alt de trenger enn å sende 100 sms frem og tilbake. Haha! De få gangene jeg må sende sms til folk ender jeg oftest opp med å sende talemeldinger. Skrivingen min sparer jeg heller til bloggen. 

Mister aldri ting – Jeg har aldri mistet en lommebok, telefon, sykkel, eller noe som helst viktig. Jeg er alltid veldig påpasselig på å sjekke at jeg har husket alle tingene mine når jeg for eksempel skal gå av et tog eller er ferdig på en restaurant. Jeg er den som sjekker oppå stoler, under bord og overalt for å trippelsjekke at alt alltid er husket. Veldig kjekt både for meg og venner. Aner ikke hvor mange telefoner jeg har reddet venninner fra å miste.. 

Perfeksjonist – Når jeg først skal gjøre noe, gjør jeg det helt til perfeksjon. Noe i midten klarer jeg ikke. Det er positivt at ting blir fint, meeen det ender ofte opp med at man ikke får gjort så mye siden alt alltid skal bli helt perfekt.. 

Jeg fryser alltid – Uansett om det er vinter eller sommer; jeg fryser. Jeg tror alltid at jeg kler meg varmt nok, også tar jeg nesten alltid feil. Jeg hater å ha på altfor mye klær, så det er nok en grunn til at jeg feilberegner en del, hvilket er veldig kjipt. 

Ekstremt fort rørt – Jeg blir veldig fort rørt av ting og senest i dag tidlig var jeg på gråten da jeg så en video av Shane Dawson der han lærte en blind jente å kjøre bil (på en parkeringsplass). Jeg blir så rørt når jeg ser slike gode og søte ting. Modern family er vel den serien jeg nesten alltid blir på gråten av, fordi det alltid skjer noe helt herlig. 

 

Noe vi har til felles? 😊💗

11 kommentarer
    1. Jeg fryser også alltid! Til og med når jeg er ute om vinteren med ull, 2 fleccejakker og boblejakke så fryser jeg 🙁 hater også å ha på for mye klær! ♥️ (Fryser til og med i syden😅)

    2. Det grusomme beige papiret! Haha! Har null problemer med å lese bøker skrevet på sånt papir, men å skrive på det var virkelig et sant mareritt. De få gangene vi fikk hvitt og ordentlig papir å skrive på på skolen, var seriøst et lite lykkeøyeblikk xD
      Hvor er jakken fra, forresten? 🙂

    3. Vi har 3 ting til felles!
      1: hater også brunt papir! Klarer ikke engang se på det!
      2: Sjekker hundre ganger når jeg har vært på resturang/ buss osv. så jeg ikke har glemt noe…
      3: Jeg fryser uansett hvor mye jeg har på meg om vinteren!!!

    4. Jeg er også veldig lett rørt, eller jeg får ganske fort tårer i øynene. Jeg går i 9.klasse og tenkte for litt siden over hvor lenge det er siden 7.klasse. Begynte da å tenke på en random gutt i min forrige klasse og ble lei meg med en gang. Og jeg liker ikke den personen så godt en gang.

    5. I’m a bit perfectionist too and I see it as a good thing. But it can be annoying to others- or so they say 😉 And I’m always cold! I wear warm socks even at Summer and my man says I would freeze no mather where we would live. I also become emotionally moved very, very easily. This week I watched a soap opera at tv and a girls dog died. She was devastated…and I cried so much! And it was a fictional program! XD
      BTW, so happy you are back! <3

    6. Jeg blir også syyykt fort rørt.. Fikk også tårer i øynene av videoen til Shane Dawson! Og er det noe jeg alltid gråter av så er det Extreme Makeover Home Edition, når de roper “MOVE THAT BUS” shit da knekker jeg sammen haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg