Nye planer fremover!

Wow det føles rart og deilig å være skikkelig tilbake igjen både her på bloggen og i Norge. Noe som er sykt digg er at det er bra vær her hjemme. Nesten all snøen har smeltet, det er sol og blå himmel og hele 14 grader. Da kan man virkelig ikke klage! Hadde vært så nedtur om jeg kom hjem fra syden til -10 grader og mer snø.. Hahah! Takk gud for at jeg slapp det!

Mens vi har vært på ferie har en venninne av oss passet Chloe. Hun har også en Papillon og en annen hund så Chloe har lekt masse med de. Det merkes, fornå ligger hun rett ut på stuegulvet. Hehe!

Da jeg hentet henne i stad var vi innom Plantasjen på vei hjem. Jeg bare måtte innom og handle inn en del nye krydderurter og noen blomster. Rett før vi reiste kastet vi alle krydder urtene vi hadde, siden alle var så og si spist opp. Så i dag handlet jeg inn mange forskjellige. Merker det er så mye lettere å lage sunn og god mat når man har urter stående klare på benken. Jeg blir mye mer inspirert i matveien av det! Et lite tips om du kanskje ikke er så glad i å lage mat fra bunnen av.

Må le litt av meg selv. Jeg fant et par busker på shopping og siden de var så fine bare måtte jeg plukke de med meg. Aner ikke hvor jeg skal putte de eller hva jeg skal gjøre med de. Meeeen, det finner jeg sikkert ut av. Nå står de i garasjen frem til jeg finner ut om jeg skal plante de i bakken eller i krukker på verandaen. Kanskje litt tidlig å plante ting ute i bakken enda? Jeg må nok google litt rundt først. 

På flyet på vei hjem fra Gran Canaria lagde jeg enda flere nye planer for hageprosjektet i år. Skal lage et hjørne på verandaen der det skal bli “lounge” hjørne. Det skal være en ligge stol (omg, hva er det riktige ordet for det igjen?) også skal jeg ha et lite bord til drikke, også skal det være masse blomster rundt. Et perfekt lite kontorhjørne jeg skal bruke når det er fint vær. Gjett om det blir deilig å ligge der med mac’en og jobbe. Omg, som jeg gleder meg! 

Tenkte å lage en video der dere kan få se hele hagen nå, også kan jeg fortelle dere alle planene jeg har. Høres ikke det kult ut? Hagen ser virkelig skikkelig tidlig vår ut nå, så den er ikke på sitt fineste for å si det mildt. Men det er jo gøy med en skikkelig før video, eller hva?

 

8 kommentarer
    1. Jøss, har du blot gartner? 😉 Det var nytt! Jeg kan ikke ha planter, for de bare dør fra meg, så her må det bli plastik fantastic! Ha en fin helg 🙂

    2. Hei!
      Chloe er bare så utrolig skjønn!! Har såå lyst på Papillon!!😄❤️
      Det med en «før-video» av hagen hørtes bra ut, ja!!
      Håper du har hatt en fin dag!!❤️❤️
      Klem Kristine<33

    3. Må bare si at hvos det er rododendron busker du har kjøpt burde de plantes i bakken da de kan bli syyykt store 😉

    4. Hei, håper du har hat en fin tur.👍
      Men jeg lurer på en ting hvordan får du alle de fine møblene og alt sann på Sims.👍
      Elsker deg❤️

    5. Kan du fortelle litt mer om hundetreneren dere hadde og situasjonen rundt det?
      Jeg har en tispe på seks måneder som har begynt å bjeffe mye mer enn før, og hun hører svært lite etter!
      Trenger litt tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg