5 Dager uten telefon

Nå er jeg endelig tilbake! Nå har det gått 5 døgn siden jeg skrudde av telefonen og mac’en min. Jeg har ikke vært innom bloggen, mailen, sms, sosiale medier, eller noe som helst på disse 5 døgnene. Per Fredrik har sjekket iPhonen min for meg i tilfelle det var hastemeldinger på jobb, men ellers enn de 5 minuttene hver dag har telefonen og mac’en vært helt skrudd av.

Det har vært rart å være helt logget av. Jeg har aldri vært logget av så lenge i hele min bloggkarriere på 8 år, og så dette var en challenge. De første dagene føltes det veldig tomt og rart, og det er så mange småting som jeg bruker telefonen til som jeg aldri tenker på. Bare det å sjekke klokken var noe Per Fredrik måtte gjøre for meg. Hehe!

Med vilje har jeg latt kamera ligge i vesken nesten hele turen, og det er veldig uvant. Jeg er vant med å dokumentere absolutt alt, og det føles rart å ikke ha massevis av bilder å se tilbake på. Å dokumentere via bilder, tekst og video er noe jeg virkelig har savnet å gjøre, og det er jo akkurat derfor jeg alltid har elsket å blogge. Midt oppi alt av jobbkaos ble det glemt, og derfor er jeg ekstra glad for at jeg har påmint meg selv om det igjen.

Det har vært rart å være helt uten dere, og jeg har savnet den daglige praten vi har. Det å få kommentarer fra dere, dele små hverdagsgleder på snapchat, og de større tingene her på bloggen er noe jeg virkelig har savnet, som jeg gleder meg til å gjøre igjen. 

Selv om det har vært kjipt å være borte fra dere, merker jeg at jeg virkelig har trengt denne pausen. Jeg har virkelig fått nullstilt hodet mitt, reflektert over hvilke ting som er viktige for mitt liv og min lykke, og hvilke mål jeg vil jobbe mot i fremtiden. Jeg gleder meg til å komme ordentlig igang igjen, og starte med nye og blanke ark. Tusen takk for alle de støttende kommentarene jeg har fått fra dere i denne perioden jeg har vært syk. De har virkelig betydd mye for meg, og dere har hjulpet meg igjennom dette. Å vite at så mange gode mennesker støtter meg er virkelig helt fantastisk. Dere er gull! ❤️❤️❤️

15 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg er så glad for at du har fått igjen gleden med å blogge igjen❤️ Du er virkelig fantastisk💓🔥
      Jeg har ventet på at du skal komme tilbake og fortsette å oppdatere❤️ Du er liksom en veninne som jeg har blitt veldig glad i !😃❤️ (Jeg er ikke en farlig pedo, ahha❤️❤️) Du får til så mye!❤️❤️
      Håper du har en fin dag i dag❤️
      Klem Kristine<33

    2. Har ventet på det helt siden du sa du skulle ta en pause! <3 Du virkelig en så bra blogger, jeg har lest bloggen din siden oktober og Elsker hver gang du laster opp noe o.s.v! Håper foresten du har hadd det fint på Gran Canaria! <3 (-:

    3. Kjempe glad i bloggen din. Elsker å lese om andres dag. Du har virkelig inspiret meg i og trene spise sunt og leve et godt liv❤️❤️❤️

    4. Savna deg, men er dette seriøst første gangen du har bært borte i 5 døgn? Jeg har alltid følt at du tar en del pauser i det siste, er det en grunn til det? Veldig glad for at du er tilbake!

    5. Har merket at du har vært borte. Rart å si det, men det har manglet noe i oppdateringslisten på bloggkontoen. I mellomtiden har jeg blitt utrolig inspirert av stilen din! Måtte kjøpe meg high knee boots med høy og lav hel etter dine antrekksbilder 😀
      Du husker det garantert ikke, men jeg møtte på deg på helseparken for noen uker siden da du gikk ut av heisen da du skulle dra. Bare det å se stilen din in real life, var bare sykt inspirerende! Du er et vakkert menneske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg