Bloggerne – Lansering!

I går var Per Fredrik og jeg på lanseringsfesten for Bloggerne. Den nye sesongen har nettopp begynt å rulle på tv, og i går var vi med for å feire det. Anne Brith er med på denne sesongen, og inviterte oss som gjester.

Vi er jo gode venner, jeg tuller ikke når jeg sier at vi snakker i telefon med hverandre nesten hver dag om alt mulig. Det er så koselig å ha en så god bloggvenninne i denne litt smågale bloggverdenen. Hehe!

Bloggerne fest Stina Marie bakken. Anne Brith Davidsen. Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer

Bloggerne fest Stina Marie bakken. Anne Brith Davidsen. Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer

Uansett. Vi hadde det utrolig gøy i går og det var så koselig å se igjen kjentfolk og bli enda bedre kjent med så mange utrolig flotte mennesker! Bloggerne er jo et tv-program som jeg har sett på helt siden første episode, og jeg har alltid syns at det har vært så gøy og utrolig bra laget. Så jeg kommer selvfølgelig til å følge nøye med på den nye sesongen! 

Gleder meg veldig til å se på hva som kommer til å skje, og jeg har allerede typ grått til hver eneste episode Julianne (pilotfrue) er med i. Blir så rørt av å følge babyreisen til hun og Ulrik, og jeg er så glad på deres vegne med at de er gravide. Utrolig tøft gjort å være åpne om en så sårbar situasjon. Elsker hvor åpne de som er med på Bloggerne er om livene sine. Det krever mye! 

Bloggerne fest Stina Marie bakken
Pelle K Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer

Bloggerne fest Stina Marie bakken
Pelle K Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer

Bloggerne fest Stina Marie bakken
Pelle K Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer

Jeg glemte helt å ta bilder selv i går, men TV2 tok massevis av bilder. Så bildene i dette innlegget er lånt fra de 😊
Bloggerne fest Stina Marie Bakken og Pelle K. Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer

Bloggerne festAnne Brith Davidsen
Stina Marie Bakken Bildene kan kun brukes av media i forbindelse med omtale av TV 2 eller TV 2s programmer

Jeg koste meg i alle fall veldig i går, og i dag skal jeg bare pakke til Gran Canaria, ta meg en lang tur med Chloe ute i sola og bare kose meg! 

6 kommentarer
    1. Til ukens spørsmål:
      Hvis du hadde fått tilbud om å være m på bloggerene, hadde du svart ja da?<3 btw du er forbildet mitt<33

    2. Ååå så koselig det blir og dra til gran canaria. Er litt misunnelig på deg, jeg kunne gjerne ha vært med assa. Men uansett kos dere masse i solen 💛🌞

    3. Koselig!
      Håper de filmet når Anne Brith var i bursdagen din, slik at du kanskje er med i en episode 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg