Slik pyntet jeg påskebordet!

På lørdag hadde vi besøk av Sebastian og Marthe Marie, det er broren til Per Fredrik og forloveden hans. Vi hadde full spillkveld med mye morro, og Per Fredrik disket opp med både jordskokksuppe og indrefilet til middag. Så godt! Det var virkelig en koselig kveld! 

Før de kom hadde jeg litt tid til rådighet så jeg pyntet opp bordet litt ekstra så det ble koselig. Syns det er så koselig når det er masse telys og blomster, og jeg gikk virkelig for påsketema. Masse gult og påskekyllinger. Nå hadde ikke jeg så mye tid, så det ble en kjapp og enkel pynting av bordet.

Men, det er vel kanskje sånn det er for de fleste? Man blir ofte opptatt med å lage maten og pynte seg, så glemmer man kanskje bordet? Om du gjør det har jeg noen kjappe tips for at det skal bli fint i en fei;

🐣 Telys. Bruk gjerne telys i farger og kjøp de som er i plastikkbegre for da kan du fordele de utover bordet i begrene sine. 

🐣 Pynt opp med noen fine servietter. Om du har noen minutter ekstra kan du brette de så de gjør litt mer ut av seg enn det mine gjorde, hehe!

🐣 Sett frem vinglass og vannglass, samt også bestikk. Da ser det mye mer klart ut og man føler seg mer velkommen. 

🐣 Blomster er alltid en sikker vinner. Ha gjerne en vase stående på bordet med ferske blomster. Om du vil gjøre litt mer ut av det kan du fordele vasene i mindre vaser utover bordet. 

Håper dere likte tipsene. Om dere har noen gode tips å dele, er det bare å dele de i kommentarfeltet. Elsker å høre tipsene deres! 💛🐣

13 kommentarer
    1. Så flink du er til å gi gode tips. Jeg pleier også å kjøpe inn fake gule blomster. Da klipper jeg blomstene fra stilken og legger blomstene på bordet. Det pynter opp veldig fint!

    2. ukens spørsmål: Hva syns du om at Henote sa at du var den værste på youtube og sa at du var barnslig og slitsomt?
      Utrolig barnslig og si syns jeg når det er ho som er det.

    3. Et lite tips er å brette serviettene. Det gir et lite puff og du føler deg ekstra velkommen ❤️😘

    4. Hei Stina, skal i bryllup i sommer og siden du skal gifte deg, kunne ikke du laget ett innlegg om hva du syns er greit gjestene har på seg og sånne tips? Er så vanskelig å finne antrekk

    5. Husker da dette var en blogg vi kunne logge innpå å faktisk lese noe. 89 timer siden sist innlegg. Nesten 4 dager. Hilsen tidligere blogg leser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg