På utkikk etter bryllupslokale

annonse | lenker | nly, gina tricot, bikbok

På tirsdag dro Rebecca og jeg på stamkaféen vår og snakket bryllup. Rebecca er jo som de fleste av dere vet, forloveren min, så hun kommer til å hjelpe meg en god del fremover i planleggingen av bryllupet.

Jeg hadde kjøpt inn et par bryllupsmagasiner, med 900 sider med inspirerende innhold som vi kunne bla i og få litt idéer. Det fikk vi virkelig! Jeg har fått tydeligere tanker om hva slags kjole jeg vil ha, hva slags fargetema og kaken. Bryllupslokale derimot. Det er så vanskelig!

NLY JAKKE | GINA TRICOT BELTE | NLY GENSER 

BIK BOK SKJØRT | NLY SKO

—————————

Vi dro faktisk opp til et sted her i Sandefjord som heter Midtåsen, som vi kunne se hvordan så ut utendørs. Det er jo ekstremt fint der oppe, og det er veldig kjent for at man har nydelige bryllup.

Nå er det jo fortsatt mye snø ute, så jeg syns det er vanskelig å se hvordan ting faktisk kommer til å se ut. Vi hadde jo ikke avtalt møte, så vi fikk bare sett ute. Men det var helt nydelig utendørs. Her fikk man både nydelig skog og fine områder, samtidig som man får utsikt mot vannet. 

Men, vi er fortsatt veldig tidlig i fasen med å se på steder, og jeg vil se på mange andre steder før jeg bestemmer meg for et sted. Har googlet en del rundt og prøvd å finne bryllupslokaler, men jeg syns det er så vanskelig!

Om dere vet om noen fine steder blir jeg overlykkelig om dere vil skrive de ned i kommentarfeltet. Det hjelper meg så mye! 😃🌸👰🏻💍

14 kommentarer
    1. Losby Gods. Den gamle delen. Veldig fint lokale, med flere rom/salonger, hagedel og masse sjarm! De har full catering, bar, kake osv. Man setter sammen sin egen meny. Og de pynter for deg om ønskelig etter anvisning. Det er egentlig et hotell, slik at gjestene kan overnatte der. 20 min fra Oslo sentrum og 10 min fra Lillestrøm.
      (1475 Finstadjordet) https://www.losbygods.no/ ANBEFALES virkelig! Må nok bookes tidlig. Vi booket over 1 år i forveien.

    2. jeg skjønner at du gleder deg til å gifte seg Stina men du kan roe ned noen hakk, virker nesten som at du stresser med planleggingen du har jo nettopp blitt forlovet bruk heller tiden til å nyt det litt isteden for å planlegge alt med en gang. viker som du har tenkt til å gifte deg snarest mulig

    3. Anbefaler absolutt midtåsen! Det helt fantastisk der med flotte omgivelser og ikke minst en utsikt over hele byen. På sommeren er det fult av blomster, grønne busker og fantene(r)! Et utrolig romantisk sted å ha bryllup. Innvendig er det enda flottere, du burde avtale tid for å se innvendig!
      Skulle gjerne anbefalt noen andre steder her i Sandefjord, men ingen kan måle seg med midtåsen!
      Lykke til på søke!

    4. Har et fint festlokal ved der jeg bor, gjerne send meg melding hvis du er interessert, du kan sende meg pm melding på Instagram eller Facebook👍🏽

    5. Jeg vet ikke om du skal feire bryllupet ditt i Sandefjord eller ikke, men jeg har bryllupslokale som er utrolig fin som ligger i Oslo.Engel Paradis heter selskapslokalet

    6. Midtåsen har flott utsikt!Lykke til med brølløp, dere får sikkert en nydelig dag uansett sted 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg