Vi skal få hjelp av henne..!

annonse – lenker – Gucci, nly, gina tricot, bubbleroom
 

Føler det går altfor lenge mellom hver gang jeg er innom her, nå for tiden. Siden jeg har vært syk så lenge prøver jeg å komme tilbake sakte men sikkert, men jeg tar det veldig rolig nå i starten. Jeg elsker jo å blogge, og syns det er så gøy at jeg blir helt oppslukt og glemmer alt annet.

Problemet er bare at da glemmer jeg mange viktige ting, så de holder jeg på å ta igjen nå som jeg endelig er frisk nok til det. Men heldigvis er jeg snart 100% tilbake, og det gleder jeg meg til!

I dag har jeg vært på hundetrening med Chloe og Per Fredrik. Vi har vært hos en hundetrener her i Sandefjord, som har vunnet NM i agility og har syv hunder som hun har stålkontroll på, så hun har mildt sagt veldig peiling på det hun driver med. Vi har slitt litt med en del ting med Chloe, som hun skal hjelpe oss med.

Sykt hvor fort vi fikk kontroll på mange av tingene, så fort vi lærte hvordan man faktisk skal håndtere situasjoner. Så det var veldig gøy! Skal på trening med henne flere ganger, og jeg gleder meg til å få stålkontroll på Chloe. 

 BUBBLEROOM KJOLE ⎮ GUCCI VESKE 

IDEAL OF SWEDEN IPHONE DEKSEL

 NLY SKO ⎮ GINA TRICOT BELTE⎮NLY JAKKE
—————————-

Den siste tiden har jeg virkelig fått opp øynene for hverdagskjoler. Bestilte noen tidligere denne uken, som kom i posten i går og de er så fine! Den ene er den jeg har på meg i dag. Elsker fargene og snittet på den, og med kjoler blir man så feminin og fin! Også er det super behagelig å gå med. Jeg er så lei av stramme jeans som man blir sliten i bena av å ha på, haha. Det slipper man med kjole og tights for å si det sånn. SÅ digg! Perfekt på skole / jobb, og om man pynter opp kjolen litt er den perfekt på en date night. 

Apropo date night, nå skal straks Per Fredrik og jeg en tur på Farris bad for å spise middag. De har vanvittig god gourmet mat der, så nå gleder jeg meg til vi kan kose oss der med god mat og drikke. Det er lørdagen sin det! Haha, kjenner jeg begynner å bli så voksen.. Før var festing på lørdager et must for meg. Nå derimot, vil jeg heller kose meg med en god middag sammen med Per Fredrik. Men, det er jo bare bra at det går i den retningen. Hadde vært verre om det gikk i motsatt retning. Haha! 

Nå må jeg nesten runde av her, for vi skal straks dra avgårde. Må touche up sminken min før jeg drar, så vi får snakkes mer fra snapchat! (stinablogg)

15 kommentarer

Siste innlegg