Nye klær fra Nelly + 25% Rabattkode!

annonse – nelly

Nå har jeg en veldig kul nyhet å dele med dere. Jeg vet jo hvor mye dere elsker rabattkoder, så nå har jeg gjort et samarbeid med Nelly, som gjør at dere får 25% rabatt på nesten hele butikken! Rabattkoden er STINABLOGG25 og den varer frem til 15:00 i morgen, så dere må være kjappe om dere vil bruke den! Hele salget finner du HER

Jeg har også fått noen nye klær fra Nelly, som jeg bare må vise dere. De er så fine! 

Hvor søt er ikke denne kjolen? Sleng på et par med strømpebukser så er den perfekt som hverdagskjole om vinteren. Selv har jeg begynt å bruke skjørt og kjoler mer i hverdagen i det siste, og jeg elsker det. Ikke bare er det feminint og veldig fint, men det er sykt komfortabelt også. Hehe! 

Kjolen finner du HER til kun 224,- kr ved å bruke rabattkoden “STINABLOGG25”

Denne kjolen er veldig basic, og det er perfekt for å kombinere til mange forskjellige antrekk og anledninger!

Kjolen finner du HER til kun 149,- kr ved å bruke rabattkoden “STINABLOGG25”

Dette er den perfekte kjole til date nights og jenteturer på byen hvor man vil se ekstra fin ut. Jeg elsker blondene og de gir virkelig kjolen det lille ekstra.

Kjolen finner du HER til kun 299,- kr ved å bruke rabattkoden “STINABLOGG25”

Som jeg nevnte over har jeg begynte å bruke kjoler mye mer til hverdags, og denne er perfekt til akkurat det. Den er veldig vårlig, og jeg gleder meg til å bruke den utover våren og sommeren. 

Kjolen finner du HER til kun 261,- kr ved å bruke rabattkoden “STINABLOGG25”

Dette setter er bare så fint! Perfekt om du vil være komfortabel men være fabulous! Dette settet passer like bra på skolen / jobben som det gjør foran tv’en en rolig kveld med kjæresten. 

Settet finner du HER til kun 374,- kr med rabattkoden “STINABLOGG25”

Denne treningstightsen og toppen er bare så fine! De er så utrolig komfortable at jeg nesten ikke klarer å vente med å bruke det på trening. Også ser man jo ekstra fresh og fin ut! 

Toppen finner du HER til kun 224,- kr og tightsen finner du HER til kun 299,- kr ved å bruke rabattkoden “STINABLOGG25”

 

Hvilket plagg likte du best? 🌟

9 kommentarer
    1. Okei, dette har ingenting med innlegget å gjøre men unnskyld meg.. Hvorfor må du klage så forferdelig mye på hvor syk du har vært? Du har klaget mange mange ganger på mystoy, på bloggen og nå på youtube. Aner du hvor heldig du er som bare er syk i en uke og så er alt bra igjen? Tro meg, jeg ville gitt alt for å kunne være drit dårlig i en uke og så vært bra igjen og kunne levd et normalt liv. Jeg er kronisk syk og tilbringer masse tid i sengen, men jeg klager da ikke til en hver tid selvom. Sett mer pris på det livet du har for plutselig blir ting snudd på hodet.

    2. m: Trist å høre at du er kronisk syk. Kan ikke begripe hvor hardt det må være.

      Grunnen til at jeg er åpen om at jeg har vært syk i 8 uker, og ikke en som du sier, er fordi det er viktig for meg å vise alle deler ved livet mitt, og også gi en forklaring på hvorfor jeg ikke oppdaterer like mye som vanlig.

      Ha en fin dag 🙂

    3. Kunne du lagt ut litt tips til kjoler en kan gå med i bryllup (gjest)? Skal i bryllup i sommer og har tittet litt på Nelly. Hadde vært gøy!

    4. Hei! Syns personlig at det blir litt for mye sponsede klær og produkter for tiden. Kan du ikke minske dette? Kan du ikke lage en sminke video der du sminker deg med produkter DU har kjøpt selv som ikke er sponset eller annonse. Blir mer personlig og gøy å se på. Er vel fler som er lei av sponsede og annonse hele tiden. Blir litt for mye

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg