Handlet for tusenvis..!

annonse – Gucci, Nly, Gina Tricot, Bubbleroom, Bik Bok

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en morsom og inspirerende dag i Oslo. Jeg startet dagen med litt shopping på Staples. Gikk mildt sagt bananas der inne, og kom ut med to svære bæreposer. Jeg elsker å ha ting visuelt foran meg, og ikke bare gjemt inne i et dokument på mac’en.

Fremover har jeg en del mål jeg skal jobbe mot, og da er det viktig for meg at jeg har de foran meg hver dag. Hver gang jeg går inn på kontoret for å sminke meg eller jobbe, kommer jeg til å se rett på målene mine, og da holder jeg meg fokusert. Det funker så utrolig bra for meg! Kjøpte også masse forskjellig kontorutstyr som gjør det litt ekstra gøy å jobbe foran mac’en på lange dager hvor det er grått ute. Kjøpte blant annet en rosa kalender som er så jentete som det går ann. Den er full av enhjørninger. Skal vise dere den senere! 

Deretter bar det rett videre til Majorstua hvor jeg fikset på håret mitt. Skal fortelle dere mer om det i morgen, i et eget innlegg. Har så mye bra å si om frisøren min, så det må det et eget innlegg til for å fortelle om. Hehe! 

Etter litt freshing up på håret tok jeg meg en tur i Bogstadveien. Da jeg bodde på Majorstua back in the days, pleide jeg å handle mye der. Nå går det lang tid mellom hver gang jeg er der, men det er jo så bra shopping der. Fant så mye fint som jeg gleder meg til å vise dere! Tuller ikke når jeg sier at jeg har handlet for tusenvis i dag og med de tingene jeg hentet på posten på vei hjem. La ut en video på snapchat (stinablogg) hvor dere kan se alt. Haha. Blir nesten flau. Men nå er jeg endelig frisk og kan shoppe igjen, så da blir det mye på en gang!

Kom også hjem med en stor pose med nye ting til Chloe, og hun ble så glad at hun nærmest hoppet oppi posen. Hun gadd nesten ikke si hei til meg engang. Hun hadde snuta rett oppi den posen. Haha! 

Midt i shoppingen tok jeg meg en liten pause innom Olivia. Fikk plutselig lyst på Pasta Carbonara, selv om jeg aldri har likt det. Det var en super rar ting å få cravings på. Men det var sinnsykt godt da. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har likt det før. Mulig jeg bare har smakt det på en eller annen pose fra matbutikken, og det er hvorfor jeg ikke har likt det. På Olivia smakte det i alle fall sinnsykt godt, så det blir ikke siste gangen jeg spiser det!

 
Favoritt iPhone dekselet mitt finner du forresten HER. Syns det er så fint, og det er en liten pynteting i seg selv. Hehe! 
 

BIK BOK JAKKE ⎮ GUCCI VESKE ⎮ NLY SKO ⎮ NLY GENSER ⎮ GINA TRICOT BELTE

Ah, dere. Det er så deilig å kunne snakke skikkelig med dere igjen. Dere merker sikkert at jeg skravler veldig nå, men jeg har liksom hatt veldig skrivestopp når jeg har vært syk, så nå har jeg en million ting jeg vil si og vise dere! Det er jo en hel haug med ting som har samlet seg opp, som det klør i fingrene mine etter å fortelle dere om!

14 kommentarer
    1. Kan du ha en innkjøpsvideo på yt kanalen? Etter det du forteller kan jeg ikke vente med å se på alle tingene du kjøpte. Så det på snapchat, men det var ikke tydelig nok så det hadde vært fint med en video♡ Du var forresten helt NYDELIG idag!♡

    2. Hei vi er venner fra skoleavisen på skolen som lurte om vi kunne intervjue deg ?💗
      Svar hvis du har lyst ❤️
      Du er forbilde til mange på skolen vår
      Hilsen 4 jenter fra skoleavisen på skolen vår

    3. Hei Stina! Jeg lurte på om du kunne lage en video der hvor du hvisker hvordan du velger hva du skal gå med av klær og sånn? Litt om hvordan du tenker, hva som går sammen med hva, og hva som ikke passer så godt sammen. Stor fan❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg