4 Ting jeg angrer på

annonse – lenke, nelly

Kvinneguiden og Jodel – Jeg hater de menneskene som legger ut stygge ting om meg og mine kollegaer på steder som kvinneguiden og jodel. De har som regel bare onde ting å si, som de finner opp oppi hodet sitt og de vrir alt om til helt grusomme ting. Er det en ting jeg angrer på er det hver gang jeg går inn på slike steder for å lese.

Jeg sitter aldri igjen med en følelse av at “oi, dette var koselig” liksom. Derfor er jeg innom slike steder ekstremt sjeldent, og holder det så langt unna livet mitt som overhodet mulig. Menneskene på slike steder fortjener faktisk ikke å være en del av livet mitt.

KJOLE HER
BRUK RABATTKODEN “MADNESS” I KASSEN FOR 20% RABATT
 

Kaste bort penger – Ugh, jeg er altfor dårlig til å spare penger og det er så mange ting jeg ser tilbake på og bare tenker “herregud, hvorfor brukte jeg penger på det??”. Jeg har uten tvil blitt mye flinkere til å bruke penger riktig, og ikke kaste bort penger på dritt jeg faktisk ikke trenger. Men kjenner jeg angrer skikkelig på at jeg har brukt store summer på bare surr. Skjerpings. Hehe!

Dårlige mennesker – Det er så mange mennesker jeg har hatt i livet mitt, men som jeg rett og slett har valgt å luke bort fordi de har vært regelrett stygge mot meg. Enten om de har vært falske, fått meg til å føle meg dårlig ovenfor meg selv, eller det ene og det andre, så er det faktisk ikke greit. Man skal ikke finne seg i dritt fra noen som helst, spesielt ikke nære venner. Det eneste jeg angrer på her er at jeg faktisk gadd å ha de i livet mitt, og høre på de.

Treningsvaner – Da jeg var liten var jeg virkelig ingen idrettsstjerne. Mitt lengste idrettskarriere var 30 minutter på turn der 6 år gamle meg konkluderte med “at dette ikke var noe for meg”. Jeg begynte ikke med noe form for trening før jeg begynte på videregående, og det var først da jeg begynte å like trening. Men selv om jeg har likt trening i snart 8 år har jeg alltid slitt med å holde gode treningsvaner hvor jeg trener fast, og tro meg; det blir ikke lettere med årene.

Jeg har en busy hverdag og vil gjerne skvise inn masse trening, fordi jeg vet hvor bra det er for meg. Meeeen, så blir det liksom veldig opp og ned. I noen perioder er jeg flink, andre ikke. Så er det en ting jeg angrer på, så er det at jeg ikke formet gode treningsvaner tidligere. 

 

Hvilke ting angrer du på?

8 kommentarer
    1. Jeg angrer på at jeg har hatt godteri stopp sånn at jeg ikke kunne spise godteri fordi jeg allerede er så tynn og nå legger jeg ikke på meg mer, som er litt dumt fordi jeg er så tynn❤❤❤

    2. Leser du bloggomtoppbloggere? Hvor stort matbudsjett har du og Per Fredrik? Kaller du Per Fredrik for PelleK eller Pelle eller Per noen ganger?

    3. Hei! og ugh, kjenner meg igjen i det med å ha negative personer som man har hatt i livet. Jeg har gått gjennom det flere ganger og sitter igjen med stor skuffelse og jeg føler meg brukt og bla bla. Jeg lurte på om du kanskje ville dele litt mer i hvordan det var for deg? Egentlig fordi at jeg syns det hjelper å lese om andre som har hatt det vanskelig. Men forstår om det blir for personlig.
      Stå på videre 🙂

    4. Inga 👑👑 du trenger ikkje skryte av at du er så tynn, men eg angrer på at eg ikkje trener utenom fotball og gym , vill prøve og gå litt mer tur og eg prøver å overtale mamma til å tra på teltur

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg