Slik ser jeg ut i dag

Reklame – linker – Gucci, Bik bok, nly, Gina tricot, ideal of sweden

Nå har jeg nettopp kommet på Egmont huset i Nydalen. I dag skal alle bloggerne i Side2 møtes og vi skal ha kick-off. Vi skal få vite masse spennende om Egmont, videoer, Snapchat, branded content og mye mer.

Utover dagen skal vi alle på middag sammen og ha det gøy. Syns det er så koselig å se alle blogg-kollegaene mine. Er så morsomt å være med mennesker som har samme lidenskap!

GENSER NLY HER ⎮ JAKKE NLY HER ⎮ BELTE GINA TRICOT HER 

VESKE GUCCI HER ⎮ SKJØRT BIK BOK ⎮ SKO NLY HER 

IPHONE DEKSEL IDEAL OF SWEDEN HER

 

Før jeg dro hjemmefra rakk jeg å knipse noen kjappe antrekksbilder. Gikk for en skikkelig girly look i dag med skjørt. Elsker å være skikkelig feminin i looken! Blogger fra tlf så får ikke lagt til linker på klærne. Men oppdaterer så fort jeg kommer hjem 🌟

Nå får jeg være litt sosial med de andre her. Så vi får oppdateres mer senere!

12 kommentarer

Siste innlegg