Bryllup, Trening, Hageprosjekt++ Dette skjer fremover!

annonse  – linker  – nly

Endelig er vi i en ny måned. Februar var en veldig opp og ned måned for meg. Jeg reiste til New York med Per Fredrik der han fridde til meg midt på Times Square med svær billboard.

Jeg ble 25 år og feiret med masse venner her hjemme. Jeg har kommet igang med et stort prosjekt for dette halvåret som jeg gleder meg til å fortelle dere om. Det var også en måned der jeg var mye syk, og som jeg ikke klarte å levere så godt på jobbfronten som jeg gjerne ville gjort.

GENSER – NLY, HER

Nå som vi er inne i en ny måned har jeg klart å nullstille meg selv, og jeg er veldig motivert for å jobbe mye med bloggen og YouTube. På YouTube har jeg blant annet lært et nytt redigeringsprogram som gjør det mye morsommere å redigere, og videoene blir også mye bedre.

Jeg kommer også til å tyvlåne mikrofonen til Per Fredrik fremover, så jeg får skikkelig bra lyd. Dere hørte kanskje at lyden i videoen jeg la ut i går var veldig mye bedre enn den pleier å være? Vel, mikrofonen til Per Fredrik er grunnen. Så teknisk sett kommer videoene mine til å bli mye bedre fremover, og det er så gøy. Elsker å levere så god kvalitet til dere som jeg kan.

På bloggen skal jeg også begynne å oppdatere mye oftere igjen, og jeg har mange spennende prosjekter som dere kan få følge med på. Jeg holder jo på å planlegge bryllup, og dere får selvfølgelig være med på veien.

Jeg skal også begynne å trene skikkelig igjen, og har kjøpt inn en del hjemme-treningsutstyr som jeg skal bruke. Så det blir mye mer om trening og sunn mat fremover. Så fort snøen blir borte begynner jeg på hageprosjektet mitt, og der får dere også være med på alt sammen. 

Så ja, fremover skjer det mye kult og jeg gleder meg til å dele alt sammen med dere! Jeg har brukt morgenen til å sette opp en del mål for mars, og jeg er så motivert til å kicke igang igjen.

Apropos “kick” så skal jeg på kick-off med hele Egmont gjengen i morgen. Ved nyttår tok Egmont over hele Side2 og bloggerne, og i morgen skal alle sammen møtes og bli mye bedre kjent og kicke igang året. Jeg gleder meg! 

5 kommentarer
    1. Hehe, apropos den snappen du la ut om at det var -9 grader hos deg, så ville jeg bare si at hos meg (i Trysil) har det vært -30 grader i dag!❄️❄️
      Elsker bloggen din💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg