BH tips, Bryllup, 1 million i inntekt, Farmen Kjendis ++Ukens spørsmål #197

inneholder reklame

Liker Per Fredrik å være med på bilder og bloggen, eller synes det er kjedelig?
– Han syns bare det er koselig å være med på bilder til bloggen. Å ta bilder av meg derimot.. Hehe. Det gjør han kun når vi er ute eller på reise. Så jeg kjører kamerastativ og selvutløser på 99% av bildene. Men det syns jeg er helt ok, for det er sånn jeg har gjort siden jeg startet bloggen og det er sånn jeg liker å gjøre det.

Hvordan deler dere økonomien?
– Vi har en felleskonto til alle utgifter som gjelder huset som strøm, tv, vann og renovasjon+++. Der går alt på autotrekk også setter vi inn like mye penger når det begynner å bli tomt. Felleskonto var noe vi begynte med, med en gang vi flyttet sammen og fikk fellesutgifter.

Vi har valgt å ha hver vår økonomi utenom det rett og slett fordi det er rettferdig. Det er jo ikke rettferdig at Per Fredrik skal betale for all sminken og klærne jeg kjøper, og det er ikke rettferdig at jeg skal betale for tingene hans.

 

Har du lyst på flere dyr?
– Nei, absolutt ikke. Det holder i massevis med Chloe.

Hvilken bh bruker du til stroppløse topper?
– Jeg bruker en sånn stick-on bh. Den dekker kun selve puppen, og ikke oppover skuldrene eller noe bak, så den er genial til topper der man har bare skuldre eller åpen rygg. Vanligvis når man bruker en bh som er uten stropper får man null kløft, uansett hvor store pupper man har. Det er jo så kjedelig! Denne stick-on bhen derimot. Omg, man får sjukt bra kløft av den. Stick-on bh’en sitter forresten sinnsykt godt, så man trenger ikke bekymre seg noe som helst for det. Den jeg bruker er på 25% rabatt nå og du finner den HER hos Cubus.

Hvordan er det å tenke på at Per Fredrik har over 2,5 millioner abonenter på YouTube?
– Jeg tenker nesten aldri over det, for jeg merker det ikke så godt i hverdagen. Men da vi var i New York skjønte jeg virkelig at mange ser videoene hans, for da var det stadig vekk fans som stoppet han. Det er jo sjukt å tenke på at han har like mange mennesker som halve Norge som følger han på YouTube. Jeg er utrolig stolt av hva han har fått til, han er jo så flink!

 

Hva ville du gjort hvis du fikk 1mill?
– Vel, det var jo det jeg tjente i fjor, så jeg burde jo egentlig ha et godt svar på det. Pengene jeg tjente i fjor ble fordelt utover et helt år, så jeg merket ikke så mye til at jeg hadde en million. Mye gikk også til skatt. Men om jeg fikk en million ferdig skattede penger rett i handa nå, ville jeg nok investert det i forskjellige prosjekter som gjorde at jeg kunne gjøre den millionen om til 10 millioner.

JakkeHER  /  Genser – HER

————————

Hadde du sagt ja om du hadde blitt spurt til å være med på farmen kjendis?
– Nei, absolutt ikke. Først og fremst ville jeg aldri vært borte fra Per Fredrik så lenge. Jeg måtte da også i verste fall gått 6 uker uten å blogge, og det hadde vært helt krise. For ikke å snakke om at jeg er livredd for nesten alle type dyr som er på gårder. Så nei, det hadde ikke vært noe for meg. Det er mange andre programmer jeg heller ville vært med på enn det for å si det sånn.

Strikkegenser – Gina Tricot, HER

——————–

Hvilke treningsklokke bruker du? 
– Jeg har testet litt forskjellige treningsklokker, og det siste året har jeg brukt favoritten min. Den er så liten og elegant, så jeg bruker den hele tiden. Uansett om jeg skal på fest, middag eller trening. Den måler pulsen hele tiden, hvor mange skritt og km jeg går hver dag, hvor mye jeg forbrenner, hvor mye jeg faktisk sover (den viser god og dårlig søvn, sykt gøy å følge med på!), og mye mer.

Den fungerer også som en smart klokke, så om jeg får meldinger eller noen ringer meg får jeg opp notifications på klokken. Så genialt! Jeg har den alltid på, og den måler alt helt automatisk. Både søvn og treningsøkter og alt generelt. Klokken jeg bruker finner du HER og den er fra Fitbit.

 

Hva vil du helst ha vinter bryllup eller sommer bryllup?
– Jeg elsker sommeren så jeg vil uten tvil ha sommerbryllup. Det er jo da det er finest ute og mest koselig også! Om vinteren kan det fort bli så grått og trist, og det passer virkelig ikke til et bryllup.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

Snapchat stinablogg  //  Instagram stinablogg

46 kommentarer
    1. Er det sånn med Restylane at når du har tatt det mange nok ganger, så trenger du ikke gjøre det lenger (resultatet blir permanent)?
      Håper på svar!

    2. Jeg har lagt merke til at på mange av bildene der du kun har på treningstøy (trenings- bh og tights), ser det ut som du har «streket» på magen din. Det ser ut som du har gjort det for at det skal se ut som du har six- pack.
      Har du gjort dette med vilje, eller er det bare en tilfeldighet?
      Håper på svar!😊

    3. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over hva Per Fredrik holder på med… Så jeg gikk inn på yt kanalen hans for første gang nå. Og jeg må bare si, fyyyyyfaaaen så flink han er!! Jeg er egentlig ikke en person som hører på slik musikk, men jeg bare måtte høre mer, fordi han er så talentfull!! Hadde vært så gøy om vi kunne se han vinne idol, norske talenter osv..! Plis meld han på!!

    4. Kan du lage et innlegg (evt bare svare meg her i kommentarfeltet) hvilke sminkeprodukter du bruker? Foundation, primer etc. Du ser alltid så fresh ut!

    5. Hei, eg har eit spørsmål men vet ikkje kor eg skal sende det,så eg sender det her.: kva er det beste med å blogge, og om du ikkje blogget kva ville du ha gjort og ville du ha vore sammen med Per Fredrik ?❤
      – Alexandra-

    6. Har du noen tips til mennesker (som meg) som sliter med sosial angst?
      Har du noen tips til hvordan få seg kjæreste?

    7. Når kommer neste video på YT? Synes du har vært jævlig dårlig på å poste videoer i det siste assa…

    8. Til ukens spørsmål: Hva syns du om Paradise Hotell og kunne du tenkt deg å være med om du ikke var sammen med Per Fredrik?

    9. Ukens spørsmål:
      Er du og søsteren din helsøsken?? Siden hun har så lyst hår, og du har så mørkt. Bare lurer.
      PS:Du er sykt pen❤️❤️

    10. Har du noen gang fått trussel brev eller at du har følt deg truet over noen hatere? Og hva er det kleineste du har opplevd?

    11. Hva skjedde med at du skulle lage YouTube videoer hver onsdag og søndag? Du skifter jo mening hver uke og gidder ikke å lage videoer.
      Du må virkelig ta deg sammen om du skal styre en blogg og en YouTube kanal. Ikke si at det blir videoer hver onsdag og søndag slik at vi faktisk venter på videoene, men så blir det ikke noe av det fordi du ikke har noen ideer eller ikke orker. Du kan ikke fortsette sånn. Enten så lager du videoer som avtalt eller så kan du bare slutte for det er faktisk mange som gleder seg til onsdager og søndager fordi du endelig skal lage videoer, men hva skjer jo INGEN video.

    12. Anonym: Før du kjefter meg huden full bør du kanskje lese litt hva som har skjedd med meg den siste uken. Jeg ligger rett ut med null energi. Så å lage youtube videoer er litt for mye for meg akkurat nå.

    13. Du kunne spart deg for den kommentaren der synes jeg. Stina velger selv om hun vil poste videoer eller ikke. Og når hun først ikke gjør det selv etter avtale, ligger det selvfølgelig en grunn bak på hvorfor hun ikke har gjort det. I dette tilfellet var det helsen hennes. Jeg følger en del jenter på YouTube med kroniske sykdommer og selv om de liver å poste en video i uken, er det ikke alltid helsen holder og Stina har nevnt flere ganger at hun sliter med vitaminmangler som er en kronisk tilstand hos henne.
      Finnes faktisk bedre ting å gjøre enn å kjefte huden full på en person for å ikkje ha holdt et slikt løfte. Skjerp deg

    14. Jeg skal ta toget til mange land i sommer(i Europa). Har du noen tips til land jeg kan besøke? Vurderer allerede Frankrike, Italia, Spania og Portugal.

    15. Jeg får også sittemerker og jeg er bare 12… hvordan får man det, og hvordan får man dem egentlig bort? Kan du skrive om det for jeg lurer veldig♥️

    16. Når skal du bytte/lage ny banner eller hva d heter på bloggen :p? Du ser så annerledes ut nå! Er nesten litt rart å se på den for føler liksom de daglige bildene dine er bedre siden du har forandret deg mye siden det bilder :p vet ikke om du skjønner meg rett lol

    17. Bolle: ALLE får sittemerker, er ikke noe å bekymre seg over i det hele tatt 🙂 Er bare naturlig når en sitter slik at magen blir “klemt sammen”

    18. Hvorfor har du så sykt behov for å nevne lønnen din og priser på alt du kjøper i hvert eneste innlegg?

    19. Har noen spørsmål jeg lurer på til neste gang 🙂
      – Merker Per Fredrik forskjell når han kysser deg etter du tok restylane, i forhold til hvordan det var før? Og merker du forskjell?
      – Hva sa Per Fredrik når han skulle dra å kjøpe forlovelsesring til deg i New York for at du ikke skulle spørre om å bli med, og for at han ikke skulle bli avslørt?
      – Kjenner du Sophie Elise?
      Må også si at du kledde den gulfargen på genseren veldig! Den passer skikkelig til håret ditt og blåfargen i øynene kommer virkelig frem <3 God bedring! Håper du føler deg bedre så fort som mulig!

    20. Hei, jeg lurer på om den bhen er engangsbruk eller om man kan bruke den flere ganger? 😊og om man kan bruke den flere ganger hva må man gjøre sånn at limet ikke blir borte😊

    21. Hei!
      Jeg synes det er utrolig bra at du nevner priser på ting du kjøper – det gjør at vi leserne dine kan lete etter samme ting hvis prisen passer oss og at vi ikke en gang trenger å lete hvis prisen ikke passer oss – helt supert!
      Jeg digger bloggen din og det du skrive om. Gjerne ha ny tour i garderoben din, det er moro å se!
      Gjerne lag flere sminkevideoer også av hvordan du gjør hverdagssminken din osv.

    22. Hei! Leser bloggen din ofte og elsker spørsmålsrunden du kjører på bloggen ofte! Hvorfor valgte du å starte blogg, og forsette med det? Ser du en fremtid der du kommer til å blogge ut livet? Tips til de som evt lurer på å starte blogg?
      Hilsen fan💓

    23. Hei!
      Når jeg trykker på lenken for å komme inn på treningsklokken din så får jeg bare opp feilmelding på linken. Hvilken Fitbit har du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg