Derfor er ikke foreldrene mine på bloggen

Veldig ofte får jeg spørsmål om hvorfor foreldrene mine ikke er på bloggen. Jeg har jo svart kort på dette før, men siden det fortsatt dukker opp mange spørsmål om dette vil jeg lage et eget innlegg for å forklare.

Helt siden jeg startet bloggen min har jeg vært veldig nøye med at jeg ikke skal ha bilder av foreldrene mine her på bloggen, og jeg skal heller ikke si navnene dems. Det er for å skjule identiteten dems så godt som mulig. 

Jeg har sett andre bloggere som har vært åpne om hvem foreldrene dems er, og foreldrene har som regel fått en stor med drittkommentarer hvis bloggeren har gjort det ene eller andre på bloggen sin. 

Det siste jeg ønsker i verden er at moren eller faren min skal få stygge meldinger sendt til seg, fordi jeg har for eksempel tatt restylane eller viser bikinibilder her på bloggen. Blogging kan til tider være et jævla sirkus av galskap, og det siste jeg ønsker er å dra foreldrene mine inn i dette. 

Håper dere skjønner dette, og at dere ikke spekulerer noe mer i hvem foreldrene mine er.

10 kommentarer
    1. Hei:) flott innlegg skjønner deg veldig godt at du ikke vill fortelle om hvem foreldrene dine er 🙂 du er super så stå på 🙂 og til dere som ikke har noe pent å si så kan dere heller la være å kommentere

    2. Har full forståelse, ville heller ikke blandet inn familie, mange der ute som vil skade bloggere for sjalusi osv, gudene vet om de blander inn familien til vedkommende.. sykt men sant.
      Forresten, så at du brukte Lancome sin foundation, kan du si hvilken og hvilken fargenyanse? Jeg bruker Lancome miracle, syykt bra, men ikke fult så dekkende, mer ‘naturlig” men blurrer ut urenheter osv. Jeg vil gjerne ha en som dekker mer.

    3. Synes det er veldig fint, hvorfor skal foreldrene dine blandes inn i bloggen din på den måten.
      Det at forskjellige folk bruker all fritiden sin på å hakke ned på deg skal i hvertfall ikke gå utover de, det burde absolutt ikke gå utover deg heller – men det er en tøff business! Stå på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg