Kjøpe veske til 23’000?

Nå for tiden holder jeg på å se etter en ny ting jeg skal bruke som belønning når jeg klarer et av målene mine. Jeg har satt et par mål som er veldig vanskelig å nå, men jeg har virkelig lyst til å klare de! Og når jeg gjør det; ja da fortjener jeg virkelig en belønning. 

Jeg har gjort dette opplegget før, og jeg tuller ikke når jeg sier at det fungerer sykt bra. Uansett om man har som mål å gå ned 20 kg i vekt, få en forfremmelse på jobben eller hva det er, er det ofte man blir umotivert. Det er mange ganger man ikke klarer å se hva man faktisk jobber mot. 

Derfor har det funket utrolig bra for meg å ha en belønning, som er noe jeg har skikkelig lyst på. Det må være noe som gjør at det kribler skikkelig i magen, og som gjør at man bare vil kicke igang for å nå målet! 

For meg er dyre designervesker et fint mål å ha. Jeg syns jo at det er helt merkelig å bruke en så vill sum uten noen grunn på en veske. Men om man har den som en belønning fordi man faktisk har fått til noe. Da er det helt innafor. Så i går da jeg var i Oslo med søsteren min begynte jeg å se på litt designervesker. Jeg kom over en jeg syns er ganske fin. Men prislappen viste 23’000,- kr. Vilt. Bare vilt. 

Jeg kan gjerne bruke det på en veske om den vesken er helt sinnsykt fin, meeen jeg er ikke sikker på om jeg syns denne er sååå fin. Den er fin. Men kanskje litt vel kjedelig til den summen? Jeg tror nok jeg må scrolle litt mer rundt på nettet og se etter en annen veske som virkelig får det til å krible i magen min! Hehe!

21 kommentarer
    1. Synes du ikke burde bruke 23.000 kr på EN VESKE! Liksom.. Det er en ting med at den er designet osv. Men du kan finne en som du synes er like bra og kandkje finere for 2000 kr ens… (: et råd fra meg daaa… På de 23000 kunne du ha bakt/kjøpt noe mye bedre..

    2. Vi skal kjøpe nye Volvo V90 eller XC90 når jeg er ferdig med masteren 😀 (blir så klart de som er nye nå da, da de er så dyre, hah)

    3. Har faktisk satt meg som mål å kjøpe den vesken etter alle eksamene mine! Det var kjærlighet ved første blikk for min del og motivasjonen for å gjøre det bra på skolen er på topp😍

    4. Jeg er så enig med deg! For min del er denne belønningen reiser – det er det som gir meg aller mest i form av slike “ekstra oppmerksomheter til meg selv” (åjadda, det må til!), men vesker, sko og shopping generelt kommer på en god andreplass. Vel å merke ikke til disse summene – SÅ flink har jeg i alle fall ikke vært hittil, haha.

    5. 23000 er syk pris. Kjøp deg helle en valp for de pengene. Du kan få to rasehunder for den prisen 🙂

    6. PS:håper du virkelig leder igjennom og svarer😍
      Hei Stina!
      Elsker bloggen din og leder den ofte gjerne det samme innlegget hver dag!!
      For å være ærlig helt ned til hjerterota, så burde du ikke kjøpe den.
      Etter Noen innlegg ogsånt så har jeg sett at du har VEEELLDDIIIGG mye klær,sko,besked.osv… Du burde ikke kjøpe så dyre ting. Du burde heller spare til kanskje en ny bil, noe nytt som du har gammelt av hjemme, eller spare til en helt FATASTISK tur til syden!!! Du må ikke ta dette som noe hate eller noe av at du bruker for mye penger, det gjør du absolut ikke. Men en veske til 23,000-kr er veldig dyrt. Jeg vet selv den fristelsen til og kjøpe alle de dyre tingene. Men det er ikke litt. Da bruker man penger opp veldig fort, og til slutt sitter men bare igjen der med noen hundringser. Så jeg vil bare si at du burde spare til noe du faktisk kan bruke RESTEN AV LIVET!! Fordi tilslutte blir du lei av vesken!
      Men jeg elsker deg uansett og beundrer deg for alt det bra du gjør, har gjort, og kommer til og gjøre😍😘💞
      Klem fra meg;)💞

    7. Hei ikke for å være slem men å kjøpe en veske til så mange penger so du kunne gitt til noen som trenger det, men du bestemmer Såklart selv:)

    8. Jeg synes du fortjener den veska .Du har våre forbilder mot i 2 år nå og du viser at det og ver litt låg ikkje er tabu.ELSKER DEG STINA!!❤❤

    9. Hvis du virkelig har lyst på Den, kjøp Den, MEN det er mange vesker som er super fine og som du får under 1000 lappen! Husk det😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg