Jeg er sjokkert!

Nå har jeg nettopp jobbet en del timer med et prosjekt som jeg gleder meg til å fortelle dere om. Det blir dessverre en god stund til jeg kan si noe. Det eneste jeg kan si er at det er utrolig spennende og veldig gøy! Tror og håper at dere kommer til å digge det! 

Skal jeg fortelle dere noe vilt? På mandag hadde vi 25 cm med snø rundt huset. Nå; ingenting igjen. Alt har smeltet bort, og på verandaen som var overfylt med snø er det ikke så mye som en vanndam igjen. Gresset på plenen har kommet frem og det er helt grønt. Hvor vilt er ikke det? Jeg skjønner ikke hvordan snøen bare kan forsvinne så fort! Men, altså, null snø og masse sol er jo ikke akkurat noe å klage over. Er fornøyd jeg! Bare veldig sjokkert!

Syns lyset i dag var så magisk, at jeg bare måtte ta med kameraet og Chloe ut på verandaen. Ah, hadde lyset vært så fint hver dag hadde jeg vært i blogg-lykke! Hehe! 

Nå skal jeg til Sandefjord en tur og møte Rebecca. Vi skal en tur på Gina Tricot, også skal vi lunsje litt. Det blir koselig! 

 

4 kommentarer
    1. Du er så nydelig du Stina❤️ Idag var det overraskende mildt hos meg, men snøen smelta ikke no å prate om av den grunn. Skulle ønske jeg bodde i Sandefjord nå assa. Blir sjukt deilig når våren kommer😍

    2. Hei du❤️ Må bare spørre deg får å være på den sikre siden;) jeg fikk mensen i forje uke og blør ELSTREMT MYE!! I går så besvimte jeg for jeg hadde mistet får mye jern og lurer på om det er noe farlig😬 håper du har en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg