Her kan du se mer fra livet mitt

Nå er det veldig lenge siden jeg har lagt ut noe fra Snapchat, her på bloggen. Så da er det virkelig på tide med en liten “siden sist” oppdatering. Den siste tiden har jeg blitt veldig flink til å oppdatere dere ofte, og jeg prøver å legge ut massevis av videoer sånn at dere kan se enda mer av hverdagen min. Det er jo mye som ikke kommer med her på bloggen, til tross for at jeg blogger 3x hver eneste dag! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

På snapchat prøver jeg å vise frem de små hverdagslige øyeblikkene, som kan være morsomme og spennende. Håper dere syns det er gøy å følge meg på snapchat, og om du ikke allerede følger meg, må du gjerne legge meg til; stinablogg. 

Nå skal vi spise middag og slappe av. Er så trøtt at jeg snart stuper, så nå blir det veldig deilig å ta kvelden! 

6 kommentarer
    1. Hei Stina. Har spurt før, men luree fortsatt. Om du ikke lager et innlegg om det, vær så snill å link meg opp til hvor jeg kan gjøre snappen min slik som din (åpnes og lukkes, men åpen for nære folk). Jeg lurer også på om når den blir lukket, er det sånn at de jeg ikke har som nære kun kan se storien min? Vil gjerne bruke den kart greien; men tør ikke når alle kan se hvor jeg er. jeg finner ikke noe om dette på nettet, og vet ikke hva jeg skal søke på 😓 hilsen Marianne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg