Min favoritt smoothie!

Reklame

Nå vil jeg dele min favoritt smoothie oppskrift med dere. Den har kun tre ingredienser, og med den blenderen jeg bruker tar den maks 3 minutter å lage. Den er utrolig god, er fullstappet med vitaminer og perfekt som noe godt å drikke på vei til jobb / skole, og som en dessert på kvelden. 

Det jeg bruker er 1 stor appelsin, 1 neve frossen mango i biter, 1,5 neve frosne jordbær. 

Tips; om du skal ha frossen frukt, er det smart å legge den oppi beholderen først, også det som er ikke er frossent til slutt, så det kjøres igjennom bladene først.

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Jeg bruker en liten smoothiemaker jeg fikk av søsteren til Per Fredrik til jul i fjor, og den er seriøst helt genial. Det er bare å slenge oppi frukten, la den kjøre i cirka 30 sekunder til 1 minutt, også er den ferdig. Det følger med lokk som gjør det mulig å drikke rett fra begeret. Perfekt om du har dårlig tid! Eller så kan du helle den over på et glass, og pynte opp litt om du vil kose deg på kvelden. Denne maskinen er så mye lettere og kjappere å bruke enn svære blendere som gjerne fyller halve oppvaskmaskinen etterpå. 

Jeg fant en nesten lik smoothiemaker fra Champion til kun 199,- kr HER, om du fikk lyst til å teste ut selv! 

 Nå skal i alle fall jeg kose meg med en smoothie etter taco salaten som er til middag. Nam! 

7 kommentarer
    1. Ettersom du skriver at frosne burde legges oppi først, er det noen spesiell grunn for at du har appelsinen nederst? Har det noe med blenderen å gjøre? 🙂 Ser veldig friskt og godt ut!

    2. Du glemte t i smoothie i overskriften
      Du glemte t i smoothie😂. Jeg har sett at du kan ha sånne småfeil av og til, men ikke noe stort. Bare pass på at overskrifta er riktig❤. PS: elsker deg
      A

    3. Hei Stina,
      Jeg lurte bare på når du lager smoothie, hva slags veske (juice, vann, melk?) bruker du da?
      Håper du svarer❤️

    4. Jeg bruker samme til smoothie 😀 Ellers har jeg en mer avansert juicemaskin, og da liker jeg å helle juicen over i de flaskene som hører til smoothiemaskina. Kjempesikre flasker som ikke lekker en dråpe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg