Planene er klare..!

reklame klær

Gjett hva jeg har gjort i dag? Nå kommer nok dette til å komme som et sjokk for dere..! Jeg har planlagt hagen. Haha! For noen dager siden trodde jeg at jeg endelig hadde bestemt for hvordan jeg ville ha det, og i dag skulle jeg egentlig bare tegne det opp skikkelig og måle opp alt sammen.

Meeeen, så endret jeg jo selvfølgelig nesten alt. Haha!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Det første jeg gjorde var å måle opp hele hagen, som dere kan se på arkene øverst har jeg kladdet ned tallene. Her er det jo bare 3 cm med snø på det meste, så det var jo null stress å tusle rundt i hagen for å måle opp.

Deretter var det bare å slippe fantasien løs!

Mens jeg tegnet begynte Chloe plutselig å reagere på noe ute. Jeg ble så glad da jeg så hva det var! Endelig har bambi’ene kommet tilbake. De har vært borte en liten stund, men i dag fikk vi endelig sett de. De er jo så skjønne! Pleier å legge ut gulrøtter til de, så de kan kose seg litt ekstra.

Genser fra Gina Tricot, HER   
Finnes også i blå, hvit og lilla

—————————————-

Men tilbake til selve planleggingen av hagen. Jeg har jo hele tiden tenkt at jeg skulle ha fiskedammen i den lille delen av hagen som er ved innkjørselen. Men nå har jeg ombestemt meg, og det er jeg glad for at jeg har gjort.

Nå har jeg bestemt at jeg skal ha både fiskedammen og en liten veranda man kan spise på, på den store delen av hagen. Da får jeg mye bedre plass, og jeg kan bare sette opp noen levegger så det ikke blir så åpent rett ut mot veien. For akkurat nå er det fullt innsyn, og det er ikke akkurat særlig kozy for å si det sånn.

Siden jeg ikke akkurat er noen verdensmester til å tegne, har jeg brukt picmonkey til å skrive opp hva de forskjellige tingene skal bli. Så dere kan skjønne litt mer av tegningen. 


 

Jeg er veldig glad for at jeg har startet med dette såpass tidlig på året, for nå har jeg god tid til å planlegge alt sammen. Hadde jeg startet med det i midten av juni hadde jeg blitt superstressa over å ha dårlig tid, og hadde nok ikke funnet frem til den beste løsningen. Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg nok dratt ut og kjøpt inn det jeg trengte, og startet med en gang den første idéen var laget. Er det én ting som er sikkert; det første er ikke det beste. Hehe! 

Nå gleder jeg meg til mars for da kan jeg starte på en god del av dette prosjektet. Er så spent på å se hvordan det kommer til å bli til slutt. Mest av alt gleder jeg meg til å ha en hage vi faktisk har lyst til å være i, og som vi kan kose oss skikkelig i! 

Har du hage? 🌸🌷🏡

23 kommentarer

Siste innlegg